3681
Sök

Köpa på biltema

412 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
Hej, hittade ett par strömbrytare som jag tänkte köpa på biltema.
MEN går det ens att köpa från dom över internet?
Hittade inget ställe, har inte någon katalog heller.

Någon som kör förbi där dagligen som kan tvärhandla 2 strömbrytare till mig?
Penga problemet löser vi nog utan problem, är du villig att hjälpa så skriv ett priv msg till mig.

Mvh Nils

Kanonsnubbe
168 Inlägg
17 februari 2006
Hejsan...

Biltema har ingen försäljning över internet, lite dåligt tycker jag personligen.

20 Inlägg
17 februari 2006
om du går in på inköpslistan  står det längst ner : OBS! Biltema säljer produkter endast via varuhusen.

412 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
Såg det just, ingen som kör förbi där dagligen då? som har tid med ett stopp på 5 min?smile

Why We Are?
38 Inlägg
17 februari 2006
biltema har lagt ner sin postorder! man kan inte beställa från katalog/internet längre dom har lovat att dom ska komma i gång med detta igen! ryktena säger strejk! dom lovade för 1 år sen att starta upp igen---

Driver
2 111 Inlägg
17 februari 2006
De tjänar väl mer på at slippa allt som har med postorder att göra.va ju ett tag sedan de la ner postorder.hade antagligen en bra anledning...men dumt när man behöver grejer javisst.väntar tills de öppnar i blge 2008 eller när de va smile..drygt o åka till uppsala varje gång tongue...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

412 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
Har fått en som handlar till mig nu, tack för all hjälp ändå!

Direktör
305 Inlägg
17 februari 2006
Hmmm clas ollson säljer ju via nätet tror jag, måste dom komma från Biltema ?

Speed limit are only for pussy

8 156 Inlägg
17 februari 2006
Biltemas postorder är nedlagd
Hela Biltemas postorder är nedlagd. 48 personer har fått avsked.
(Augusti 2003)
http://archive.corren.se/archive/2003/8 … ejnjl1ebhm

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök