Nu äre såhär att jag får fram ett vinande oljud vid ungefär framrutan / sidospegeln på vänstersida (förarsidan). Det uppkommer direkt när man kommer över ca 120 - 130 km/h.. Någon som har någon aning om vad detta oljud kan komma ifrån?
har samma problem jag..vart efter ja krocka me den..så efter omlack o ny ruta..så antingen nån list som inte sitter som den ska lr så sitter rutan åt fel håll! hahaha:P
har samma problem jag..vart efter ja krocka me den..så efter omlack o ny ruta..så antingen nån list som inte sitter som den ska lr så sitter rutan åt fel håll! hahaha:P
Aha okej jo det skulle ju va grant om rutan är åt fel håll. vet att dom har bytt rutan på bilen nästan innan jag köpte den!
finns annars ett billigt o bra knep.. håll hastighetsbegränsningarna
HAHA jo sant.. fast det går tyvärr inte för min det. Elle det är inte äns ett alternativ för mig.. Har svårt me sånna saker! Inget annat knep:P
Det är ju en Aero, du har väl farthållare ??
Brukar faktiskt använda min när jag e ute och kör, tex in till stan för att handla mitt på dan, annars är risken stor att barnet i en tar över och vill "leka"
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
finns annars ett billigt o bra knep.. håll hastighetsbegränsningarna
HAHA jo sant.. fast det går tyvärr inte för min det. Elle det är inte äns ett alternativ för mig.. Har svårt me sånna saker! Inget annat knep:P
Det är ju en Aero, du har väl farthållare ??
Brukar faktiskt använda min när jag e ute och kör, tex in till stan för att handla mitt på dan, annars är risken stor att barnet i en tar över och vill "leka"
HAHA jo det är jävligt sant.. Det värsta för min del är ju att barnet i mig tar över allt för ofta:P haha