3767
Sök

Volvo

Avstängd
1 266 Inlägg
20 februari 2008
FireTraXX skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Tagg3N skrev:

Vart hittade du en rosa bil? Vill se!

Spelar du dum ? hallå

Du menar Forden?
Jag tycker att den är mer gråbrun eller nåt. tongue

svårt att se färgen, som sagt den är en antik bil ta hänsyn till det

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

DFFL
9 020 Inlägg
20 februari 2008
Palla bry sig egentligen.
Det är inte just volvo som jag ogillar, det är volvo-kulturen.
Folk får köpa precis vilken bil de vill för mig (Snällt va?), men måste alla med skinnväst och flanellskjorta ha en 740 som de tror är världens snabbaste?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

26 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
håller med dig firetraxx.
Skulle kanske ha formulerat om inlägget

Åka fort

Konsult
1 247 Inlägg
20 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
Tagg3N skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Men hur kan man äga en rosa bil från andra världskriget ? hallå!

Spelar du dum ? hallå

Jag kanske inte har alla indianer i kanoten men nog sjutton är inte jons ford rosa? Bilden jag fått av dina forum inlägg är att du verkar vara en vanlig slöförti ägare (de flesta ungdomar med en 740 verkar följa samma spår och göra lika, no offense), så jag är ju inte chockad över svaren vi får smile

Hoppas du inte sitter insnöad med höga tankar om 740 som också verkar medfölja vid bilköpet (menar då att du tycker det är världens bästa bil)..
Senast redigerat av Tagg3N (20 februari 2008)

Avstängd
1 266 Inlägg
20 februari 2008
FireTraXX skrev:
Folk får köpa precis vilken bil de vill för mig (Snällt va?), men måste alla med skinnväst och flanellskjorta ha en 740 som de tror är världens snabbaste?

Wahahaha, jag har aldrig haft en skinnväst, och kommer heller aldrig ha det, snusar heller inte..är inte fet, står inte och burnar vid donken,´har inte keps, bor inte hemma,
så synd att ni ska dra alla över en kant

Avstängd
1 266 Inlägg
20 februari 2008
Tagg3N skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Tagg3N skrev:

Spelar du dum ? hallå

Jag kanske inte har alla indianer i kanoten men nog sjutton är inte jons ford rosa? Bilden jag fått av dina forum inlägg är att du är en genomsnitts slöförti ägare, så jag är ju inte chockad över svaren vi får smile

Ja då har du nog fått fel bild smile

26 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
äh nu droppar jag det här orkar inte dryga mig nå mer:)

Åka fort

DFFL
9 020 Inlägg
20 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
FireTraXX skrev:

Wahahaha, jag har aldrig haft en skinnväst, och kommer heller aldrig ha det, snusar heller inte..är inte fet, står inte och burnar vid donken,´har inte keps, bor inte hemma,

Vilken hudfärg har BMW-förare?
Antar att det inte är spökblekt eftersom att du kallade hans 528 för "turksläde"?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Konsult
1 247 Inlägg
20 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
Tagg3N skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Spelar du dum ? hallå

Jag kanske inte har alla indianer i kanoten men nog sjutton är inte jons ford rosa? Bilden jag fått av dina forum inlägg är att du är en genomsnitts slöförti ägare, så jag är ju inte chockad över svaren vi får smile

Ja då har du nog fått fel bild smile

Redigerade inlägget för att jag insåg visst att jag tog i, men jag tror nog T.O.M du förstår vad jag menar roll

Avstängd
1 266 Inlägg
20 februari 2008
FireTraXX skrev:
TheFinnishFlash skrev:
FireTraXX skrev:

Vilken hudfärg har BMW-förare?
Antar att det inte är spökblekt eftersom att du kallade hans 528 för "turksläde"?

Det heter ju turksläde, eftersom 98.9% är utlänningar smile

4 554 Inlägg
20 februari 2008
låst, smutskastning utan argument med grund och dålig rubrik..

Sök