2649
Sök

Efterlyses i Varberg eller 5 mils omkrets: Jobb, vänner, garage plats

129 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
#1
Ska flytta ned till min flickvän i varberg och söker nu i första hand ett jobb som svetsare i varberg eller i närheten typ 5 mil max nån som vet nått företag som behöver eller kan tänkas behöva svetsare. bara ös ut företags namn och gärna nr om ni har

sen känner jag inte inte käft så om nån vill umgås och snacka bilar eller nån som kan behöva en hand i garaget eller bara hänga så hör av er.

sen om nån har ett garage att hyra ut eller vill ha en garage kompis så söker jag
Senast redigerat av lelleman (17 februari 2008)

102 Inlägg
18 februari 2008
#2
Välkommen till "bästkusten" . I Göteborg finns ju dina gamla 3000GT- polare;)

646 Inlägg
18 februari 2008
#3
Välkommen till Varberg!! Bilintresserade finns det gött om dock hänger dom flesta i garagen just nu, Men du kommer att märka av bilkulturen lite närmare våren. Angående svetsjobb så vet jag om ett företag men vet ej om dom söker folk just nu.
Dom har haft ute annons nyligen. Företaget heter Svetskonsult, Även Temp-team söker svetsare men det e nån form av bemanningsföretag kanske inte det roligaste!

Sen när det gäller garage så vet jag om en plats dock ligger det en bit utanför varberg!

Lycka till med jobb å Välkommen hit

MVH Mikael

Supraman
2 300 Inlägg
18 februari 2008
#4
hallå och välkommen som camitz sa.

Här finns en bilkultur som är lätt att komma in i, bara att komma fram och säga hej!

Det finns ju div olika svetsfirmor och mekaniska verkstäder och det finns nog jobb för den som vill, dock är det nog större andel företag i falkenberg som söker svetsare.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

The Sassy Bitch
198 Inlägg
21 februari 2008
#5
Hej hej=)

Jaså min kusin du förfört?! hmmmm.......neutral

hahah nej då:P
så välkommen så in i släkten smile

Jag bor typ granne med Tessan med, hahah
killen e oxå här och vi båda gillar juh fina bilar^^
så oroa dig inte vi söderbos ska nog ta hand om dig:P

föresten kanske ska hälsa.....Susann var namnet big_smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

129 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#6
det blir den 11:e jag är frame med mina saker och allt. har inte jobb än men hoppas det ska lösa sig har ett företag på G men inget säkert.

Garage söker jag ännu. ska kolla med hyresvärden om han har nått men lägenhet är fixad

vänner och bilintreserade verkar det finnas gott om. tack för välkommnandet
och sussolita du och din pojkvän och jag får väl försöka lära henne att japs ska det vara då wink

The Sassy Bitch
198 Inlägg
22 februari 2008
#7
aha okej men det är väl rätt snart då smile

Vet att lernia söker mycket just svetsare har en killkompis om jobbat åt dem i varberg, sen ärd et juh strängbetong med=)

Hmm flyttar jag från detta huset till det andra jag har på g så kommer jag att ha en garageplats över det blir juh dock i skene men ändå tongue

haha japp det tycker jag allt att vi får lära henne wink

Sussolita-Sassy Bitch ;)


Sök