hejsan, har idag införskaffat mig en mercedes 190 att åka i så länge, är hitills nöjd med bilen iaf men det är bara sidorutorna som är tonade, inte bakrutan, så nu undrar jag vad ni tror det kan kosta att enbart tona bakrutan, jag vet att det är svårt att veta exakt men jag vill bara veta på ett ungefär
tack på förhand
MVH// en hitills nöjd merca ägare
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Till min firebird kostade det 2000kr . Men dock så e ju din bakruta bra mycket mindre med. Billigast e om du kan få nån att göra det " in black " Halva priset då.
om det är en finbil du har lämna det till någon annan vid "sidan" om , annars åk till biltema, finns för 98 kr och gör det själv, det är ju bara bakrutan
om det är en finbil du har lämna det till någon annan vid "sidan" om , annars åk till biltema, finns för 98 kr och gör det själv, det är ju bara bakrutan
Mvh ferdi
finbil och finbil... mer en bruksbil men jag vill ju endå har det att se bra ut... och jag själv kan ju tona sidorutor med mera men har alldrig vågat gett mig på bakrutor, är ju så jävligt att komma åt osv
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
okej... en liten fråga, nån som vet ifall RYDS håller på med toning? tänkte eftersom dom håller på med byte av bilrutor osv? för isf skulle det kunna bli billigt eftersom syrran jobbar där... kan ju iofs ringa henne och kolla men orkar inte det nu så jag frågar er istället
Tonade rutorna på min 740 för nån vecka sedan köpte 3 rullar på biltema för 114kr blev 1 rulle över blev lite bubbligt pga det var kallt ute och första gången jag gjorde det
vill man ha det jättebra så är det väl att låta något proffs göra det istället