3121
Sök

knapp bakom elhissknapparna på Calibra -92

146 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
hej jag har en opel calibra 92 med elhissar och typ bakom dom knapparna sitter ne liten svart kanpp men jag vet inte vad den gör?  har tryckt på den men det händer inget:(  tack sam för svar

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
21 februari 2008
Den sätter på barnspärr till bakrutorna. När knappen e intrykt så går det ej att öppna rutorna där bak om man trycker ner dom.

C H E V R O L E T <3

146 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Den sätter på barnspärr till bakrutorna. När knappen e intrykt så går det ej att öppna rutorna där bak om man trycker ner dom.

Tack för det svaret men det är inte rätt tyvär då det inte går att ta ner bakrutorna på en calibra ...

Någon på denna planet som vet vad den gör?

1 050 Inlägg
23 februari 2008
Förmodligen är det en "automatsäkring" som man trycker in då el-hissarna strejkar. big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Bimmer Freak
162 Inlägg
23 februari 2008
BOBBBAN skrev:
hej jag har en opel calibra 92 med elhissar och typ bakom dom knapparna sitter ne liten svart kanpp men jag vet inte vad den gör?  har tryckt på den men det händer inget:(  tack sam för svar

Ta ett foto där hela knappsatsen i dörrsidan är med, kanske blir enklare att hjälpa dig då.
Kan hända att det är knappen för att aktivera spegel värme.
Dum fråga...men du har ingen instruktionsbok o kolla upp knappen i? Förmodligen inte, skulle väl inte fråga då. roll

Member of Unknown Örebro

146 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
mycket tacksam för alla svar..men jag ska ta fotot på det det blir nog lättare att se då:)

Sök