2639
Sök

Vindrute dekal?

1 270 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
Nu vet jag inte om det heter så, men det jag menar är då det där man sätter längst upp på vindrutan.

Om man vill ha tag på en sån med text på, (Ford Racing)
vart är då bästa stället att leta på? 
Nån som kan nån bra sida att länka till?

263 Inlägg
3 mars 2008
http://www.dekaltrim.nu/ Har du hört talas om ett litet ställe som heter Google wink

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

1 270 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
jo, jag kolla på google men jag hitta inte. För då skulle jag ju inte frågat wink

304 Inlägg
3 mars 2008
Dekaltrim.nu som sagt.
Bestälde dekal till bakrutan. Fick den innom 3 dagar. Snabba är de. Bra priser (iaf på datorskuren text).

I have my own race...

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
3 mars 2008
Google-Johan skrev:
Nu vet jag inte om det heter så, men det jag menar är då det där man sätter längst upp på vindrutan.

Om man vill ha tag på en sån med text på, (Ford Racing)
vart är då bästa stället att leta på? 
Nån som kan nån bra sida att länka till?

Btw. går lättare att söka på de om man söker på Framrutestreamer wink men som sagt, www.dekaltrim.se har ju ett antal framrutestreamer/framrute streamer's

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Kylmontör
64 Inlägg
3 mars 2008
micro eller nån sån firma har ju ett litet utbud de också!

Får jag låna din styrbox?

263 Inlägg
3 mars 2008
Google-Johan skrev:
jo, jag kolla på google men jag hitta inte. För då skulle jag ju inte frågat wink

ok, får ursäkta då smile vissa söker varken i forumet eller google innan de häver ur sig en massa frågor.. pröva med att ändra sökorden lite så.. prövade dekal+bilen, förstasidan blir då dekaltrim wink

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

1 270 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
Jag får tacka för svaren av er alla smile Och www.dekaltrim.se hade precis det jag ville ha, skönt att höra att det går fort och få sakerna också wink

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
4 mars 2008
Norbro skrev:
Google-Johan skrev:

ok, får ursäkta då smile vissa söker varken i forumet eller google innan de häver ur sig en massa frågor.. pröva med att ändra sökorden lite så.. prövade dekal+bilen, förstasidan blir då dekaltrim wink

Man behöver inte skriva +, dock kan du ta bort sökningar som innehåler ett visst ord genom att använda - framför ordet (utan mellanslag mellan - och ordet). smile

Sök