2369
Sök

Bil stöld / rattlås / hjälp

1 Inlägg
25 februari 2006
Trådstartare
Hej våran bil holler på att bli stullen och vi behöver ett rattlås alla som kan hemsidor och afärer där jag kan hitta rattlås skriv dom / tack i förhand

Såld på Italienare
579 Inlägg
25 februari 2006
Håller den på och blir stulen? Då känns rattlås rätt överreklamerat.
Annars har väl varenda bilinriktad affär rattlås?

Direktör
305 Inlägg
25 februari 2006
Om du ska unvika stöld så hjälper inte rattlås mycket... Bättre att du tar och sätter en separat strömbytare på bränslepumpen så att den inte går att starta.... det är det mest efektivaste och billigaste alternativet.....

Speed limit are only for pussy

356 Inlägg
25 februari 2006
Nallen_sthlm skrev:
Om du ska unvika stöld så hjälper inte rattlås mycket... Bättre att du tar och sätter en separat strömbytare på bränslepumpen så att den inte går att starta.... det är det mest efektivaste och billigaste alternativet.....

smart det har jag inte tänkt på tack för tipset

dARKiE
5 031 Inlägg
25 februari 2006
håller på att bli stulen? så du ska snabbt sticka och köpa ett rattlås.. gå mot bilen, titta på tjuvarna öppna dörren och sätta på ett rattlås sedan gå in i boendet igen? big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

17 Inlägg
25 februari 2006
Darkie skrev:
håller på att bli stulen? så du ska snabbt sticka och köpa ett rattlås.. gå mot bilen, titta på tjuvarna öppna dörren och sätta på ett rattlås sedan gå in i boendet igen? big_smile

Förmodligen menar han att bilen blir stulen om och om igen... hmm ...eller? smile

Såld på Italienare
579 Inlägg
25 februari 2006
Whizcar skrev:
Darkie skrev:

Förmodligen menar han att bilen blir stulen om och om igen... hmm ...eller? smile

Fattar inte heller riktigt.. Den blir stulen sedan hittas den sen blir den stulen igen?..
Blir ju inte bättre av att den som postar aldrig svarar. Men det är en annan femma antar jag

Direktör
305 Inlägg
26 februari 2006
Johanromeo155 skrev:
Whizcar skrev:
Darkie skrev:

Fattar inte heller riktigt.. Den blir stulen sedan hittas den sen blir den stulen igen?..
Blir ju inte bättre av att den som postar aldrig svarar. Men det är en annan femma antar jag

Hmmm vilken dåre....... Ingen fattar vad han menar..... Jocke calibra.... glöm inte att sätta sit säkring om du drar ny ström till pumpen !!! wink

Speed limit are only for pussy

8 156 Inlägg
26 februari 2006
Jag antar att han menar att det är några som försöker stjäla bilen, men att dom inte lyckats än?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök