hehe hittade denna tråd då jag skulle fråga nått om ungefär samma sak. om man drar ner ett spel i ISO form ska man bränna den direkt eller ? så klart till xbox :p
hehe hittade denna tråd då jag skulle fråga nått om ungefär samma sak. om man drar ner ett spel i ISO form ska man bränna den direkt eller ? så klart till xbox :p
Om jag var dig skulle jag typ öppna filen i daemon tools, så det blir som en ny läsare i "den här datorn" och sen väljer du t.ex i bränningsprogramet Nero, Kopiera DVD, så väljer du bara då den läsaren där spelet är i, (den du fick av daemon tools) och sen börjar bränna..
Går det att spela brända spel på xbox utan att chippa eller nåt sånt?
Spela brända xbox (Skiva) nej men går att spela nerladdade spel via hdd:n sök lite på dc++ finns nått program för det vet en som hade 300gb hdd och körde alla nerladdade spel därifrån...
när ja har mountat in filen i deamon tools så tar jag kopiera från F (asså deamon) till brännaren står detta : Caution:some discs cannot be copied.They may be copy protected or contain errors. sen kan ja inte välja brännare eller trycka på copy???
när ja har mountat in filen i deamon tools så tar jag kopiera från F (asså deamon) till brännaren står detta : Caution:some discs cannot be copied.They may be copy protected or contain errors. sen kan ja inte välja brännare eller trycka på copy???
Vilken version av daemon kör du och kör du "safedisc". Vilket nero har du?
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Vilken version av daemon kör du och kör du "safedisc". Vilket nero har du?
har verison 3,47 om det är den du vill veta . kör me nero 6 express .safedisc vet ja inte äns va det är!