2767
Sök

besvarad

597 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
besvarad
Senast redigerat av PlatinumRacing (17 maj 2008)

206 Inlägg
2 mars 2008
PlatinumRacing skrev:
Har en s60 2,4t och har nu bestämt mig för att styla interiören, har dok inte så många ideer förutom att jag vill ha 2 tv skärmar i bilen (har redan köpt skärmarna)... någon som har några förslag på vad jag kan göra? skulle vara väldigt tacksam för förslag.

PS. har ca 20 000 - 25 000 kr som jag kan lägga undan på interiören
MVH

kolla med Bodafors skinnservice.
dom gjorde min inredning i alfa, kolla på min sida....

597 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
mrbad skrev:
PlatinumRacing skrev:
Har en s60 2,4t och har nu bestämt mig för att styla interiören, har dok inte så många ideer förutom att jag vill ha 2 tv skärmar i bilen (har redan köpt skärmarna)... någon som har några förslag på vad jag kan göra? skulle vara väldigt tacksam för förslag.

MVH

Najs... Men jag vill hellre göra jobbet själv, känner mig mycket stoltare när jag vet att det var jag själv som byggde allt...big_smile

ps. vad fick du betala?
Senast redigerat av PlatinumRacing (2 mars 2008)

206 Inlägg
2 mars 2008
PlatinumRacing skrev:
mrbad skrev:
PlatinumRacing skrev:

MVH

Najs... Men jag vill hellre göra jobbet själv, känner mig mycket stoltare när jag vet att det var jag själv som byggde allt...big_smile

ps. vad fick du betala?

det var en tidigare ägare som gjorde det. han gav 30000:-

Stolt Brynäsare :)
135 Inlägg
2 mars 2008
har du inte redan spaceball så sätt i en sån...

31 Inlägg
4 mars 2008
snegla lite på faceliftet (om det inte är en sådan du har) där kanske finns lite idéer (och detaljer) att hämta
har inte full koll på hur s60 ser ut i detalj men det kanske skulle vara koolt att skaffa lite alu-look på några detaljer... kanske plasten runt luftinblåsen (heter det så?)

vad har du för planer för skärmarna? vart ska de sitta?

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
4 mars 2008
Kolla vad Heico har att erbjuda! jag har lite alu detaljer från dom i min Volvo!

The Black Ghost

597 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Tack för alla svar, tror nog att jag ska byta ut orginal stereon mot en lite mindre dvdcd spelare och färga panelerna röda efter bilens färg

Sök