3605
Sök

Handbroms problem 740

5 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Hejsan.

Började med att jag fick nerslag på besiktningen som alltid. Men när jag skulle fixa det så rev jag isär allt. Sen satte jag ihop allt och allt värkade funka bra. Ända till jag började köra. Då märkte jag att handbromsem inte tar längre. Sen efter ytterligare tester märker jag att den tar bakåt skit bra men inte framåt. Den tar absolut inget framåt men kanon bra bakåt, så är det någon som vet vad felet kan bero på?

Sen tänkte jag även fråga om jag har 2.0 på en däcket på besiktningen och 1.7 på det andra ska det vara underkännt eller inte?
Senast redigerat av pejby (13 mars 2008)

The one and only
1 091 Inlägg
13 mars 2008
Har du bytt bromsbackarna? Om inte, så gör det o kolla om det hjälper. För du har spänt tillräckligt va?

2,0-1,7 i bromsverkan är godtjänt.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

5 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
ja jag har spännt den till max. Okej konstigt att jag fick nerslag på det då:/ aja då måste jag åka in och prata med dom,nej jag har inte bytt backarna ska göra det i imorn eller idag.

5 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Nu jävlar tar handbromsen, Bytte backar+fixa allt som hade med handbromsen att göra tror ja=)

Sök