SpeedOfLight skrev:
Men Neo, detta är ju det som har varit din top-of-the-line kollektion, varför postar du inte nån av dina varumärken? Chockrosa och flammor ut avgasystemet?
Och bara för att du inte ska påstå att jag aldrig visar mina modds utrn bara klagar på dig här har du en länk med den senaste modden jag gjorde, Nothing fancy just clean and simple.
Golf R32Och vad jag menade i den andra tråden om att ha dig som "lärare" va det att du har inte under alla år som vi har hållit på i samma forum tagit emot de råd du har fått eller ens försökt lyssna på
vad alla har sagt åt dig... Hur skall du kunna lära någon att choppa då en lärare måste kunna vara lyhörd om vad eleven vill och behöver för hjälp? Och sen att du kan photoshop det är det ingen tvekan om heller, för det är som jag har sagt till dig i alla dessa år. Lägg ner energin på ett projekt istället för 5 samtidigt, du kan bara du lägger manken till... Och vem är det som har peppat dig på Sportbilen då alla andra hackade på dig?
--:--
Kunde sagt att jag slutat med cerise rosa. Men det stämmer ju inte riktigt med caddyn.
Men jag har lagt vissa saker på hyllan.
Snygg golf modd, den med dekoren. Men den cleana har jag ju sett innan å
din ferrari/seat combi, mfl...
Jag är ingen psp lärare, men den som vill ha layers på diverse fälgar å sånt kan ju få det.
Vill nån ha neos tips, så får dom det.. Det är upp till dom.
Jajo, men det va inte bara du. Det va även VipMartie, och Spunky, Supercharged_XK. Varför dom har slutat på spånbilen, det kan man ju förstå. den där Bdrioden vill ju bara ha modd på sitt sätt.
Ny tänkande, nähä bara ett evigt vankande i sitt spår..
Det skall vara si eller så, annars får du inte vara med... Fy f*n!
ses!
Kan vi ta fortsättningen i PM. Om det blir nån fortsättning...