3612
Sök

Fälgar!!

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Jag har haft funderingar på att köpa en fälg som heter  Diamond Black från www.Gummihuset.se..

http://www.geting.se/image.php/91167-shop3.jpg

Blir 17 tum (vill ha 18) sad men det tillåter inte min plånbok nu..har även 17tums däck som är nästa nya!!
Ska sänka bilen 40mm också...big_smile

Vad tycker ni?

Kom med era kommentarer!!
Senast redigerat av Roadkiller (14 mars 2008)

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...

Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
13 mars 2008

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

Fattig student
1 282 Inlägg
13 mars 2008
Svart bil svarta fälgar.. mer badboy stuk då hehe.. gillar svarta fälgar

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Tack för era svar..!
Senast redigerat av Roadkiller (13 mars 2008)

Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
:d

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
14 mars 2008
För det första... Vill du ha 18" så vänta hellre ett litet tag till, det är ju ingen panik att få hem fälgarna nu. Roligare att köpa det man verkligen vill ha.
För det andra ser inte dessa fälgarna bra ut. Inte enligt mitt tycke och det är många med mig. Det är visserligen din bil men du bad om folks åsikter och därför yttrar jag min.
Svarta fälgar är ballt men när de inte är helt svarta ser de billiga ut.

Om du drömmer om att besegra mig är det bäst att du ber om ursäkt när du vaknar

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
Jag skulle helst vilja ha 18 men jag ska få min andra unge om 2 månader så jag har annat att lägga mina pengar på wink ..plus att om jag ska ha 18tum så måste jag lägga ut en massa pengar på nya däck oxå..!!

Jag valde dessa för jag ville först ha svarta fälgar men det är för vanligt plus att jag tycker mera om denna typen av färg på fälg. Vill ha svart fälgbana (inne i fälgen) snyggt tycker jag!!

Tack för din åsikt!! smile

Sök