3079
Sök

den här kallas för bmw 325i fy fan

3 059 Inlägg
13 mars 2008
Ja och? De e väl fortfarande en 325a.. sen om de ligger lite pulver i motorn o ett jevla blås kvittar väl.. de va inge märkvärdigt för de.. De e nog de alla andra som svarat syftar på.
Senast redigerat av Smajly (13 mars 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2008
dom fattade inte vad tråden handlade om så att säga, och tråden handlar om att den verkar för vass för att vara en 325 (kan ju ha fel men det är vad jag tror iaf)... sen skiter jag fullständigt i om det är en trimmad 325a eller inte.. syftet med tråden var att trådskaparen tyckte den var för vass för att vara en 325a... skulle jag tro... jag personligen skiter fullständigt i vad det är för bil och om folk inte fattar vad tråden handlar om... jag skrev bara vad jag tror den handlar om sen skiter jag i vilket

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
13 mars 2008
Ok om du visar en nissan sunny eller liknande risåk som flyger till månen men har du aldrig sett en trimmad bil innan? Idiot skulle jag säga som bränner sulorna för det där tongue Men men alla är vi olika och tur är väll det .

Rock'n Roll

3 059 Inlägg
14 mars 2008
_Glenne_ skrev:
dom fattade inte vad tråden handlade om så att säga, och tråden handlar om att den verkar för vass för att vara en 325 (kan ju ha fel men det är vad jag tror iaf)... sen skiter jag fullständigt i om det är en trimmad 325a eller inte.. syftet med tråden var att trådskaparen tyckte den var för vass för att vara en 325a... skulle jag tro... jag personligen skiter fullständigt i vad det är för bil och om folk inte fattar vad tråden handlar om... jag skrev bara vad jag tror den handlar om sen skiter jag i vilket

Skiter fullständigt i vad du TROR.. vet du inte ska du inte gaffla heller på alla som svarar.. Du vet ju inte ens själva vad trådskaparen menar!

1 661 Inlägg
14 mars 2008
lung och fin, ingen VET vad han menar. Han menar NOG att den verkar vass kanske men det tycker inte jag den verkar, eller jo lite. Men med 190 hk är det där fullt möjligt.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 mars 2008
Smajly skrev:
_Glenne_ skrev:

Skiter fullständigt i vad du TROR.. vet du inte ska du inte gaffla heller på alla som svarar.. Du vet ju inte ens själva vad trådskaparen menar!

men lugna ner stjärt nerverna lilla du

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
14 mars 2008
Hardjim skrev:
lung och fin, ingen VET vad han menar. Han menar NOG att den verkar vass kanske men det tycker inte jag den verkar, eller jo lite. Men med 190 hk är det där fullt möjligt.

O så turbo eller kompressor på det hela så ligger effekten på lite mer än 190hk.
Kolla mer på deras sida http://euromelee.com/

3 059 Inlägg
14 mars 2008
Hardjim skrev:

Ja ska vara lugn.. De e som du säger.. ingen som vet.
Han vill tydligen ha min stjärt också men det får han inte.. Han har tydligen kommit ur garderoben nu och vill visa sina känslor.. Vill tipsa om en sida till dig Glenne. www.gaydatingmatch.com
Värst vad han tog åt sig för en tråd som inte ens är hans smilesmilesmilesmile men han blev tydligen imponerad av beemern. Ja e man så liten har man inte sett mycket..
Senast redigerat av Smajly (14 mars 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 mars 2008
nämen där var ju sidan jag har letat så länge... lol

sen vart jag bara nyfiken, vad har du fått ifrån att jag tog åt mig?? ledsen att göra dig besviken men jag tog inte åt mig ett dugg... skrev bara vad jag tror tråden handlar om... sen skiter jag i om du skiter i det

och nej jag vart inte imponerad av beammern, men jag kan inte neka att den verkade vass för att vara en 325a
Senast redigerat av _Glenne_ (14 mars 2008)

3 059 Inlägg
14 mars 2008
Hehehe..

Ja de e lugnt Glenne.. Fanns nån sida i ett inlägg tidigare om bilen och några andra.. Har inte kollat där men kanske infon finns där..

Trevligt fortsatt fredag o ta de lugnt i helgen..

4 001 Inlägg
14 mars 2008
det klippet visar ju inte vilken effekt det är i motorn, jag gjorde likadant med min 245 med AGA-diff och 112hk motor, har man bara fått spinn på däcken och gjort dom lite varma sen kan man pumpgasa runt bilen hur lätt som helst...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 mars 2008
går att göra så där med en 318 eller 320 också... går att göra så med en 740 gl med dåliga däck om man vill

Bmw osv..

8 156 Inlägg
14 mars 2008
Man vet ju inte vad det sitter för bakaxel på den heller. Utväxlingen kan ju vara ändrad?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 mars 2008
Phaetoon skrev:
Man vet ju inte vad det sitter för bakaxel på den heller. Utväxlingen kan ju vara ändrad?

har jag svårt o tro.. den verkade inte speciellt moddad alls..  ^^

Bmw osv..

302 Inlägg
14 mars 2008
jag skiter i vad ni skiter i och sen om ni skiter i att jag skiter i de ni skiter i så skiter jag i det.  smile

543 Inlägg
14 mars 2008
Edison skrev:
Smajly skrev:
Jaha.. Vad är det med detta? Sånt gör du med en volvo740 om du vill..

Jag sa inget om volvo läs nuga va det står där  jag pratar just om bmw 325  jag nämde ingen volvoo Volvo e kung bil  med sin stil  bmw har sitt ocksåå  du gillar köttbollar o mus jag gillar kebab pizza alla folk har sin favorit men jag snackar inte skit om nån bil... läs nuga nästa gång tongue

vad är det du säger?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Sök