2748
Sök

Vad ser snyggast ut svarta eller rödtonade bakljus

1 798 Inlägg
27 februari 2006
Trådstartare
Va tror ni skulle se snyggast ut på en vit volvo 240 glt 86.Skulle va kul o pröva me rödtonade har haft svart på alla mina andra bilar.Visst skulle de va snyggt me vita blinkers men tycker att de blir lite väl dyrt me typ 1300 spänn för vita glas.Så va tycker ni?

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Servicetekniker
300 Inlägg
27 februari 2006
Det beror på vad bilen har för färg.

Go hard or Go home!

1 798 Inlägg
27 februari 2006
Trådstartare
Bilen är vit de står ju i frågan

Vetlanda
30 Inlägg
27 februari 2006
Vita blinkers är ett måste om det inte ska se ut som en äkta Morfar bil, Röda bakljus passar bäst till en vit bil

1 798 Inlägg
27 februari 2006
Trådstartare
ja jag har köpt vita blinkers fram o till sidan.De va till baklysena ja tyckte de va dyrt me vita glas.De blir nog röda bakljus

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
27 februari 2006
röda smile

My Sweetest Poison

Servicetekniker
300 Inlägg
27 februari 2006
fredde85 skrev:
Bilen är vit de står ju i frågan

Oj, sorry. Lite vimsig idag tongue Ja, men då är det röda som gäller. Inget snack om saken.

Go hard or Go home!

Dieseldoktor
112 Inlägg
11 Inlägg
2 mars 2006
Röda! hade det på min 240. var sketasnyggt tongue

1 432 Inlägg
3 mars 2006
Säger bara en sak... Läs här under denna texten, där har du en länk, varsågod, bli en av extremt få i sverige, då det för tillfället bara finns en uppsättning tillverkade än så länge och det är ett par visnngs ex. dvs att det finns ingen ännu i sverige som har denna sortens bakljus wink

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

1 432 Inlägg
3 mars 2006
_chevrolet_ skrev:
helröda! sätt i blinkers i backljusen, det är inte lag på backljus.

Nä men blinkersens position, den ska vara i ytterkant..
på en 245 kan man göra som så.. det är ett gammalt trix.. men det funkar inte på sedan smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Nightmare racing
165 Inlägg
3 mars 2006
eller så kopplar man om så att man har både blinkersen och backljuset som blinkar "stor blinkers" såg rätt snyggt ut på mina gammla 744:or... annar så kan du ju tona bara övre raden svart det är rätt snyggt oxå neutral

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......

69 Inlägg
3 mars 2006
jag tycker du ska spraya blinkerserna å backljusen svagt me svart färg, bara så det blir en yta...inte så de blir kålsvart !!! ...själv så tycker jag det blir mkt snyggare än vitablinkers som dom flesta har.

här finns det en bild på hur jag menar fast på en röd bil då =  http://www.hedberg-production.com/asp/i … age20.html

En bil som man kan tala om att det finns lite pulver i..-Rättare sagt V O L V O

Driver
2 111 Inlägg
3 mars 2006
röda säger jag med hehe..Kika på min bil om du vill se hur de ser ut me röda på vit bil.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök