3479
Sök

Sålda bilar. Krockade bilar som inte finns mer osv..

12 086 Inlägg
17 januari 2008
ScottaN skrev:
Låter väldigt bra det chrizz !

Chrizz är vår hero cool

12 086 Inlägg
17 januari 2008
Smajly skrev:
Ja många skriver själv att dom är sålda eller skrotade mm.mm

De va rätt länge sen det snackades om alla dom bilar som har halvnakna brudar klängandes över bilen så man knappt ser bilen, dom ligger ju osse fortfarande kvar på topplistorna fast att det tydligen inte var tillåtet att ställa sig i trosorna med händerna för brösten framför bilen och skymma den..

Den dagen bilder med bilar med poserande brudar inte tillåts längre med motiveringen att hon skymmer bilden kommer jag bli urless! Orka med moraltanter och feminister, bilar och poserande halvnakna brudar har alltid funkat, det är de normala killar vill se! Sluta paja allt som är kul!

Kolla i Norge och Finland, USA för o inte tala om Japan där är de mkt mer tjejer på mässor utställningar mm, förjävligt att sverige blivit så grätt med alla feminister och jämställdhetsfrågor. Vafan de får väl betalt, de är ju inte direkt nerdrogade horor från baltstaterna.

More bitches to the people!

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2008
Haha de e bra JapMax big_smile more bitches smile men de e ju som crizz skriver.. det kommer en lösning på det.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
17 januari 2008
tycker bara det är fjantigt när små 14 åriga platina blonda tjejer i för tajta små kläder trippar runt på mässorna, inte därför jag går på träffar/utställningar o köper biltidningar.

vill man se tjejer finns det klubbar för det och tidningar/filmer för det eller gå ut i verkligheten o träffa dem privat smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
17 januari 2008
JapMax skrev:
Smajly skrev:
Ja många skriver själv att dom är sålda eller skrotade mm.mm

De va rätt länge sen det snackades om alla dom bilar som har halvnakna brudar klängandes över bilen så man knappt ser bilen, dom ligger ju osse fortfarande kvar på topplistorna fast att det tydligen inte var tillåtet att ställa sig i trosorna med händerna för brösten framför bilen och skymma den..

Den dagen bilder med bilar med poserande brudar inte tillåts längre med motiveringen att hon skymmer bilden kommer jag bli urless! Orka med moraltanter och feminister, bilar och poserande halvnakna brudar har alltid funkat, det är de normala killar vill se! Sluta paja allt som är kul!

Kolla i Norge och Finland, USA för o inte tala om Japan där är de mkt mer tjejer på mässor utställningar mm, förjävligt att sverige blivit så grätt med alla feminister och jämställdhetsfrågor. Vafan de får väl betalt, de är ju inte direkt nerdrogade horor från baltstaterna.

More bitches to the people!

Alvanakna tjejer?, män tänker alltid att det är trevligt med alvnakna tjejer, jag kan hålla med, men i tjejer syn, skulle inte vara trevligt att se halvnakna killar som poserar vid bilar?
Varför i många fall är det så att normala killar vill se halnakna tjejer? kanske för att ibland män tänker med annat än hjänan, varför skulle inte tjejer njuta av samma sak? det kalla jag för jämlikhet. I detta fall, jag tror inte att tejer tänker anårlunda eller hur tjejer?
När man ser en fin bil som kostar mycket pengar med en fin tjej vid sidan om, män tänker: bilen kan jag inte tar hem men tjejen skulle jag inte tackar nej till. män tänker som män och kvinnor har rätt att tänka som kvinnor eller? smilecool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Volkswagen nörd
121 Inlägg
17 januari 2008
Gonken skrev:
problemet är att bevisa att bilen verkligen är skrotad/såld. ligger en porsche GT2 på top250 som ägaren totalkvaddade, men inte har tagit bort. tyvärr så är regnumret utsuddat på alla bilder, så det är lite svårt att påvisa...

om det är en blåå du tänker på så har jag sett det live skrotad.....men fick inte ta bild på d....så svårt att bevisa men den är iallfall hel skrotad

hlmkdrifting.nu DNbilradio.se

1 277 Inlägg
17 januari 2008
Jag har redan skrivit om detta i annan tråd.

De borde nollställa räknaren på top 250.

Annars ligger ju bara samma bilar uppe och får 5:or hela tiden...nya bilar har aldrig nån chans då ju.

Gréve
497 Inlägg
17 januari 2008
om stålmannen kan nolla topp 250 räknaren en gång i månaden då?.. eller nå.. för de är ju alltid roligt mad variation också. smile

870 Inlägg
17 januari 2008
Det är ju som The One´s S40, totalt utbränd och den ligger fortfarande kvar...

1 Inlägg
19 mars 2008
Ett alternativ är ju att göra olika topplistor... vecko,månads,årstopen.

4 554 Inlägg
19 mars 2008
app app app moderatorerna har inget med bilarna att göra vi har bara hand om forumet, och ska ja va ärlig har jag inte en aning om hur många som har han om bil delen mer än chrizz

Sök