2973
Sök

förlorat kör kort någon.historier ballare en min

Snickar guru
278 Inlägg
21 december 2005
Darkie skrev:
Jag blev av med körkortet när jag hade prövotid.  Fortkörning 91 på 50 väg.. snön hade smällt och bilen ville bli testad ;P blev ialf av med det 3 månader sen tog man om allt igen teori å uppkörning -- tur man fixa allt utan att kugga nån gång. så Jag tog körkort 2 ggr innan jag fyllde 19 smile slå det ^^

Edit: Hade det 3 veckor första gången smile

Kan nästan slå det, tog körkort i augusti 2003 (var 18 då) blev av med körkortet den 4 feb 2004, min pappa är trafik polis och det var en av hans polare som tog lappen av mig tongue 125 på 90 väg, störtlöjligt tongue men iaf han sa att han gärna släppt mig men eftersom det var en stor kontroll och en annan som sköt gick det tyvär inte tongue men iaf fick 2 månader och två veckor efter klarade jag uppkörningen igen, dagen efter jag fyllt 19!!! haha

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

dARKiE
5 031 Inlägg
21 december 2005
Konstapeln skrev:
Darkie skrev:
Jag blev av med körkortet när jag hade prövotid.  Fortkörning 91 på 50 väg.. snön hade smällt och bilen ville bli testad ;P blev ialf av med det 3 månader sen tog man om allt igen teori å uppkörning -- tur man fixa allt utan att kugga nån gång. så Jag tog körkort 2 ggr innan jag fyllde 19 smile slå det ^^

Edit: Hade det 3 veckor första gången smile

Kan nästan slå det, tog körkort i augusti 2003 (var 18 då) blev av med körkortet den 4 feb 2004, min pappa är trafik polis och det var en av hans polare som tog lappen av mig tongue 125 på 90 väg, störtlöjligt tongue men iaf han sa att han gärna släppt mig men eftersom det var en stor kontroll och en annan som sköt gick det tyvär inte tongue men iaf fick 2 månader och två veckor efter klarade jag uppkörningen igen, dagen efter jag fyllt 19!!! haha

Haha okey tur man inte är ensam om att bli av med det så snabbt ialf! min polare garvade åt mej att jag blev av med det. (och då hade dem inte tatt sina än) och jag tog om och hade körkort igen FÖRE dem gissa vem som skratta åt dem sen igen haha wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

458 Inlägg
21 december 2005
JapMax skrev:
tobee skrev:
Och jag har hört om en som blev av med körkortet på hemvägen från uppkörningen smile

"O jag har hört talas om en som vart av med körkortet innan han änns fick det" haha haha.. va bara tvungen

haha! det var lågt..  tongue

424 Inlägg
21 december 2005
om man e fotgängare är man ju trafikant och som trafikant får man inte va full lr hur? tongue

**// Toyota \\**

44 Inlägg
22 december 2005
Ja ärsvingrym på och köra i fyllan me

2 122 Inlägg
22 december 2005
Satana skrev:
Ja ärsvingrym på och köra i fyllan me

och sen vaknade du eller?

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Fisketokig
2 997 Inlägg
23 december 2005
tobee skrev:
Och jag har hört om en som blev av med körkortet på hemvägen från uppkörningen smile

Samma här. en som tog kortet ett par månader efter mig och när han klarade det så tog han bilen när han kom hem och åkte till kompisarna för att visa att klarat det.

Men han kom aldrig fram och sen hade han inget att visa...

Så det var inte på hemvägen från uppkörningen men men... =/

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Snabb =)
247 Inlägg
23 december 2005
min kompis fick sitt körkort indraget i veckan för att han hade skjutsat 2 typ nakna killar på taket i sommras... hade 2månader kvar av prövotiden tongue men han får ta det om 3månader igen hehe....

Just real power no turbo shit =)

Rallyförare
1 075 Inlägg
3 mars 2006
Bättre att dom jagar riktiga fyllestyrningar.... Pocketbike är ju som att gå och efter bara 2 bärs...
Män i maktposition gör som dom vill men i huve står d still smile
Kolla bara på Göran P smile

Sök