3478
Sök

nån skåning som e super meckare??

367 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
ja som rubriken råder finns det nån i skåne som verkligen är super meckar som kan det hära med VR6 motorerna ?? som kanske ev skulle kunna hjälpa mig med min motor? jag vet inte vad som e fel eftersom den har rasat igen efter jag plocka ner den sist tsm med en kompis ?? antar d e ventil lyftarna som e kassa eller nåt innan lät den inte som en ångbåt men nu vekrligen låter den så vet att jag slipade ventilerna med innan så allt e så skumt men skulle behöva hjälp inom det snaraste står inte ut med min bmw wink kan göras mot en liten betalning är ingen rik sådan men nåt litet kan jag erbjuda iaf samt om du/ni har garaget ?? har sjl inget utbud av d...
Senast redigerat av Biiatchen (17 mars 2008)

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

3 059 Inlägg
17 mars 2008
Vad gjorde du på den sist du plocka ner den? O varför plocka du ner den förra gången?

367 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
jag plocka ner den för den hade dålig komp på ettan å 3 den läckte ur toppen pga en frätskada på toppen låter konstigt men han sa d som planade toppen smile den var sne med toppen

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

3 059 Inlägg
18 mars 2008
Han som fixade till den åt dig.. läste nått om att du haft den nånstans och fått den fixad.. kan inte han ta den igen eftersom han förmodligen inte gjort ett 100% jobb eftersom den redan havererat igen.

Hur brått har du med att få den klar?

367 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
jo visst kan jag göra d men jag menar mer på vill följa arbetet sjl å se hur allt funkar igen om man säger så eftersom jag har ingen möjlighet att  vaar där uppe för jag jobbar har inte råd att ta semester nu nöär jag måste slänga ut pengar på bilen som jag vill få hel samtidgtig försöka få sålt bmw sad

www.CorradoClubSweden.se

57 Inlägg
22 mars 2008
hur låter den nu? bankar den i motorn eller bara tuffar som en ångbåt igen?

allt går och fixa:p

hoppas på 500hk!ää det var i saaben nu hoppas vi på 700hk i supran!! =)

367 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
turbo_joel skrev:
hur låter den nu? bankar den i motorn eller bara tuffar som en ångbåt igen?

allt går och fixa:p

från allra första början lät den ingen ting allt lät som det skulle men efter komptestet blev jag orolig å ville ricva motorn å fixa den smile men nu låter den mer än en ångbåt :s men antagligen är felet lyftarna som måste bytas ut eller nåt ska förslöka kolla motorn å ålocka ner den på måndag å se smile

www.CorradoClubSweden.se

Sök