3697
Sök

Gillar du att "gnälla" på allt å alla, saker å ting? skriv då här

Rekondare
236 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Har kollat runt på olika forum å sett att folk gnäller på massa saker hit å dit.
Så varför inte släppa ut allt gnäll på denna tråden smile

Så vad har du att gnälla på?

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 mars 2008
Att det är för dyrt att dra till Elmia härifrån ensam roll

Annars har jag väl inte direkt något att klaga på i nuläget. Eller jo, iofs kan jag ju passa på att klaga på att jag inte fått min nya bilstereo som jag beställde för typ 2½ vecka sen sad

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Skaune
22 mars 2008
Jag e världens gnälligaste, de säger alla, och jag kräver att få vara ordförande i gnällklubben, annars gnäller jag ännu mer!! tongue

Annars gnäller jag gärna på alla privatbilister, de jävla vädret, ekonomin, att jag ännu inte helt bestämmt mig för elmia, att jag aldrig sover mer än till 07.30, att de e för djävligt att man måste betala tv avgift, för att ha friheten att slippa reklam, men vart e friheten o slippa svt2 och svt2???? Att elen i bilen strular lite, att grannen alltid backar in i andras bilar hela tiden, att jag måste ta ut pengar ur den snåla maskinen för att kunna handla bullar, att min ryggskada fortfarande känns som en kniv i ryggen efter snart 4 månader, att jag blivit varslad från jobbet och ännu inte bestämt mig för vad jag ska göra istället, plus en massa annan skit som drabbat en,

MEN JAG E INTE BITTER....... wink

35 Inlägg
22 mars 2008
Vädret!!

Varför kallas det rusningstid, när ingenting rör på sig?

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
22 mars 2008
gnäller på snön..fan har i skåne ska det ju vara vår nu

"the real jerk"
301 Inlägg
22 mars 2008
gnäller på leksand fan ni skulle vunnit igår istället får man vänta ett par år till innan vi lyckas gå úpp igen

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

396 Inlägg
22 mars 2008
hmm.. att det är kallt ute och att det _garanterat_ kommer regna minst lika mycket ännu en sommar.

att inte någon här nämnt 10 poängaren?

soppapriset?

Better than God \o/
1 883 Inlägg
22 mars 2008
Totalt idiotisk tråd!!!!

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
22 mars 2008
Finns det inte en gnälltråd redan? hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

2 751 Inlägg
22 mars 2008
på dehär jävla vädret.... Ena dagen är det värsta sommarkänsla, sen kommer snöstormen sad

Who Djaa bless no man curse

1 397 Inlägg
22 mars 2008
haha.. jag älskar att bara klaga på allt och alla big_smile inte för att man gör bättre själv.. ibland har jag planer på att när jag blir gammal, så ska jag bli en tjurig jävla gubbe som bara sitter på en bänk och klagar högt och huttar men käppen big_smile

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
Fotograf
88 Inlägg
22 mars 2008
måste som många andra gnälla på vädret..va f*n hände med den globala uppvärmningen..??

Jag vill ha torra vägar och 25+ och gärna ett race mot ngn..smile
Mjukglass och en riktigt kall pilsner när man kommit hem...

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
22 mars 2008
soppapriset
snön
ölandsbron
snuspriset

är nog lättare att räkna upp allt man inte stör sig på. för det finns alltid någonting i någonting som är störande åt det ena eller andra hållet ;P

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

4 554 Inlägg
22 mars 2008
jag hatar verkligen folk som inte kan lära sig sökfunktionen som är en tydlig regel i forumet!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69539

LÅÅÅÅST tongue

Sök