Okej tack för alla svar så länge, men vad jag förstår så kan man inte "använda" ipoden när den är inkopplad utan via stereon då? Och är det någon som har ett förslag på någon "bra ochh snabb" ipod stereo?
-=|Man måste vara ung och galen för att bli gammal och vis|=-
vet att apline skryter om snabb sterio men har ingen erfarenhet sj pioneers p88a sterio är skapligt snabb elelr akteptabelt snabb vet ej hur snabba andra är men måster ju kunna prova hus en bra försäljare
Jaegerud skrev:
Okej tack för alla svar så länge, men vad jag förstår så kan man inte "använda" ipoden när den är inkopplad utan via stereon då? Och är det någon som har ett förslag på någon "bra ochh snabb" ipod stereo?
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
vet att apline skryter om snabb sterio men har ingen erfarenhet sj pioneers p88a sterio är skapligt snabb elelr akteptabelt snabb vet ej hur snabba andra är men måster ju kunna prova hus en bra försäljare
Jaegerud skrev:
Ett problem är att min farsa ska köpa ipod i usa imorgon, kanske stereo också men lär nog tyvärr inte hinna bestämma mig . Så får nog köpa stereo i sverige eller iafall kolla ut först
-=|Man måste vara ung och galen för att bli gammal och vis|=-
DET ENDA JAG KAN GARANTERa farten i är p88an men kanske lite dyr beror ju på 4k är ju inte en förmögenhet jag skulle nog välja den kombon om nu sterion fins kvar hörde at den var på utgående
annars någon finare apline eller prova hemma funkar ju med så länge man blir nöjd det som är det viktigaste
Jaegerud skrev:
shidapu skrev:
Jaegerud skrev:
Ett problem är att min farsa ska köpa ipod i usa imorgon, kanske stereo också men lär nog tyvärr inte hinna bestämma mig . Så får nog köpa stereo i sverige eller iafall kolla ut först
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]