3827
Sök

Nyinflyttad till Trollhättan.

1 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
Hej, är ny på forumet och i en ny stad (Trollhättan).
Hade varit lite kul med lite nya vänner och kanske andra ägare av Nissan i Trestadsområdet.
Är det fler än jag som kör Nissan i dessa krokar. Kanske dax att samla ihop till en liten träff med efterföljande bilkörning?
Vad tror ni, finns det intresserade?

Mvh. Johanna.

5 089 Inlägg
13 april 2008
Johanna87 skrev:
Hej, är ny på forumet och i en ny stad (Trollhättan).
Hade varit lite kul med lite nya vänner och kanske andra ägare av Nissan i Trestadsområdet.
Är det fler än jag som kör Nissan i dessa krokar. Kanske dax att samla ihop till en liten träff med efterföljande bilkörning?
Vad tror ni, finns det intresserade?

Mvh. Johanna.

välkommen;P. många roliga bilar i denna stad. en del nissanbilar finns det allt som åker runt oh det brukar busas lite på saab på helgerna. även om man vill åka en kvart så kan man åka till fröland i udevalla... crusing den 29 denna månad också;) alltid bra att veta:P

\Lindgren

274 Inlägg
13 april 2008
Du kan komma hit och få en till ny kompis om du vill? haha:) Kommer du till Uddevalla (fröland) så blir det nog mäst Volvo bilar men det spelar väll ingen större roll.. Kul med folk och bilar vad det än är för några smile

Vi ses smile

Edit: FLindgren Varför den 29 det är en tisdag?
Senast redigerat av Bossni (13 april 2008)

Zzzz
937 Inlägg
14 april 2008
Kör inte nissan, men välkommen till stan smile
Vad kör du för nissan då?

FLindgren - Nej, den 31 maj är det cruising.
Senast redigerat av coffe.dk (14 april 2008)

801 Inlägg
14 april 2008
inte nissan, mitsubishi tongue men hej ändå big_smile

promo
14 april 2008
En som tagit förnufftet till fånga, Trollhättan är sveriges bästa stad (säger jag som bor i vänersborgs kommun) så jag kan bara gratullera till flytten. Finns väldigt mycket bilintresse i dessa krokar så att hitta bilintresserade kompisar bör ej vara något problem smile

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
14 april 2008
nja.. kör inte nissan.. den står mest i garaget sad men nångång så hahahah
du har ju streetcars, som är en "lokal" bilklubb.. kommer bli en eller två träffar i sommar.. du är så välkommen så.. å alla andra för den delen åxå

hej
291 Inlägg
14 april 2008
vart man än åker kommer volvo bilar finnas smile.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

2 924 Inlägg
14 april 2008
Välkommen! :-)
Jag har själv haft Nissan innan, jag har förvisso en old generation av Nissan nu (Datsun) och har kompisar som kör Nissan nu.
Märkesträffar i all ära men blandträffar är det jag gillar bäst!

Vad kör du för Nissan?
Du kanske är på G att lägga upp den här?

~ Life is short, have FUN! ~

OEM <3
6 957 Inlägg
14 april 2008
Det vart ju ett försök i Lördags ute på Saab men sen kom farbror blå...

Bor 8 mil ifrån Thn, men har flickvän sen 3 år tbx i Thn, och ja sj älskar staden Thn.
Finns mkt bra där mkt dåligt oxå men mest positivt!

Vart i Thn har du flyttat då?

OEM <3

9 108 Inlägg
14 april 2008
Thn suger, bara massa Volvos vart man än åker nattetid hehe, och på dagarna är det SAAB överallt.

DFFL
9 020 Inlägg
14 april 2008
Spring naken genom stan, antingen så får du inga kompisar eller så får en massa kompisar. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 april 2008
FireTraXX skrev:
Spring naken genom stan, antingen så får du inga kompisar eller så får en massa kompisar. smile

Är man tjej så lär man få fler "kompisar" än man klarar av.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

613 Inlägg
14 april 2008
Fint bil liv i thn med omnejd, även många dårar.. Blev dock en mindre sen ja flytta därifrån haha tongue

596 Inlägg
14 april 2008
då får man väll säga välkommen till trollhättan...

Sök