4335
Sök

Saab 9-5 Kombi, högtalarstorlek bak i dörrarna?

265 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Har en Saab 9-5 Aero, 01a. Bytt ut det mesta i stereoväg, dock har det aldrig blivit av att kolla bakdörrarna, har ett par 6,9or på lådan nämligen. Men nu skall jag sätta i dörren och tanken slog mig då på storlek, tänkte att någo nhär skulle kunna bespara mig att ta ner dörren för att kolla big_smile. Var 6,5" i framdörren men fick en magkänsla av att det är mindre bak?

Så vad är det för " i bakdörrarna?

Mvh

-

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
5 maj 2008
stukastini skrev:
Har en Saab 9-5 Aero, 01a. Bytt ut det mesta i stereoväg, dock har det aldrig blivit av att kolla bakdörrarna, har ett par 6,9or på lådan nämligen. Men nu skall jag sätta i dörren och tanken slog mig då på storlek, tänkte att någo nhär skulle kunna bespara mig att ta ner dörren för att kolla big_smile. Var 6,5" i framdörren men fick en magkänsla av att det är mindre bak?

Mvh

Prata med TBOC_Razor här på Garaget så får du reda på de direkt.

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 maj 2008
golfarn_nr1 skrev:
stukastini skrev:

Mvh

Prata med TBOC_Razor här på Garaget så får du reda på de direkt.

Hahaha när folk börjar rekommendera en vet man att man sitter djupt i skiten lol

Men stukastini har du glömt den gamla tråden om högtalarstorlekar i 9-5 ??

Jag skrev ju tom upp ohm och skit för varenda högtalare tongue

Ska se om jag hittar tråden så länkar jag. Tänker ju inte starta WIS igen och ta fram det där, det är ju *mycket* jobbigare wink
Senast redigerat av TBOC_Razor (5 maj 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 maj 2008

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

265 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare

Hehe tackar, jag gjorde en sökning men hittade inget. Aja nu vet jag iaf, dax att ta en funderare på vad jag skall beställa för kul smile

-

Sök