Har köpt en Audi 100 Quattro, det fanns ganska många repor på den, och så råkaden min kompis slå in den lite på fram sidan, det har justerats, men lacken har gått bort, vill inte färga bara den delen, utan fräscha upp hela bilen så att den blir snyggare. Kan någon tipsa om nån bra verkstad där man kan färga om bilen i göteborg? Vad kan det ungefär kosta?
vet inte riktigt va färga om bilen är med om du menar lacka så lär det blir svårt o få en verkstad o göra det men en lackeringsfirma, med papper så kostar en lackering runt 20 000+ moms
Jag ber om ursäkt det är min första bil, sådana saker känner jag inte till. Var kan jag hitta en lackeringsfirma i Göteborg, har jag förstått rätt att det kostar ungefär 20000 att lackera om bilen?
Du kan komma undan med mindre slantar än dem 20000:- som du har fått info om i tråden. Ring runt och hör efter med olika firmor så kan du säkert tjäna några tusen lappar. Fast jag får intrycket av att du inte vill kosta på bilen en mindre förmögenhet.. stämmer det?