3823
Sök

efter marknads Angeleyes!

767 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
Polaren va med sin bmw som han har eftermonterat riktiga angeleye på. Idag var de besiktning å han fick en ned slag pga dom killen som jobbade på besiktningen sa att detta var en ny "lag" som säger att efter monterade angeleyes INTE är godkännt....

Polaren kanske bara hade otur vet inte men ville bara meddela alla som har el tänker montera de på sin bil att du kan få en ta bort dom.

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Thorssa
9 maj 2008
Är bilen helbilsgodkänd så var det ju ingen nyhet. Sen beror det ju på hur de ser ut också, till BMW finns det ju faktiskt angeleyes som ser ut att vara originalmonterade. Alla som har det på andra bilmärken hoppas jag får anmärkning på bilprovningen för att det ser så jävla illa ut big_smile

dARKiE
5 031 Inlägg
9 maj 2008
Då var den garanterat en Helbilsgodkänd bil alltså en årsmodell  över -99 eller -00 var det va?
Jag har haft angeleyes på alla mina kärror utan anmärkning. dock legat under -97 i årsmodeller..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

767 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
nepp det är en 92:a

www.Rushracing.se

376 Inlägg
9 maj 2008
Hmm, Besiktade i onsdags å jag kopplade ur mina å satt tillbaka kontakten till positionslyset. var nog tur de smile

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

767 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
haha japp kompisen skulle plocka bort sina sen sätta tillbaka som när han hade besiktat den

www.Rushracing.se

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
9 maj 2008
Ingen nyhet under solen, "kul" dock att det drabbar folk så att det går statuera exempel. Alldeles för många som tror det är helt laglig att byta som dem vill.

101 Inlägg
9 maj 2008
Va det eftermonterade ringar i original lysen eller hela insatser?
Är bara insatserna e-märkta så är det godkända av besiktningen finns ingen ny lag.

3 059 Inlägg
9 maj 2008
Säger som inlägget ovan.. Eftermonterade ringar går ej igenom och ser inge bra ut.. (ibland har en del tur o slipper igenom)
Bland mina 320 touring bilder finns bild på mina one-block angeleyes och dom var det inga problem att få igenom.. dom är såklart e-märkta.
Skilj på One-Block med angeleyes och på enbart AngelEyes (lösa ringar)
Senast redigerat av Smajly (9 maj 2008)

767 Inlägg
10 maj 2008
Trådstartare
han saatt det var äkta angeleyes men ja vet inte tyvärr

www.Rushracing.se

Sök