3785
Sök

Poliser kan vara snälla!( ibland)

8 156 Inlägg
13 maj 2008
Dom är oftast schyssta. Människor är dom hela bunten också.
Sen så är det en hel del av dom som är smidiga.
Dom är ju faktiskt anställda för att skydda och serva oss, inte för att bestraffa oss.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
14 maj 2008
Blivit stoppad 4 gånger när jag kört för fort och dom skulle kunna tagit körkortet varje gången men aldrig fått böter äns.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

10 sec före dig...
540 Inlägg
14 maj 2008
ironhead skrev:
Kajlie skrev:
Du muta dom....erkänn!

wink

han gade säkert vart inne på statoil före och fixat munkar och kaffe haha

precis hur mycket landade alla på 10tusen:lol:

38 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
ja där har du väldigt rätt peter:P många nya som verkar som dom går på helspänn hele tia å blir vanisinnige för minste lille grej:P

Rörpulare
1 453 Inlägg
14 maj 2008
De e kossor i hagen me!!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

358 Inlägg
14 maj 2008
Har inte råkat på nån sur polis än så länge, sist jag blev stoppad så skrattade dom bara åt mig när jag sa att jag skulle haft lite mer motor...

870 Inlägg
14 maj 2008
Goffen skrev:
hade det kostat 1200 eller 1500kr...

Ja 1200 är det, fick det förra fredagen hmm

Driver
195 Inlägg
14 maj 2008
Men varför är vissa poliser sura? deras jobb är att hjälpa oss se till att vi är säkra och så vidare, och med det menar jag att om alla holler sig till lagen så minskar ju olyckorna väldigt mycket så de är därför man får böter och sånnt de e ju för vårt eget bästa. okej jag vet jag låter gnällig men så är det ju igentligen, men jag kan erkänna det är inte ofta jag kör lagligt, kör nog mer olagligt än lagligt. men jag har bara mött otrevliga poliser när jag har blivit stannad dock aldrig blivit stannad för att jag har kört för fort som tur är.

of Dalen <Drifting fore live>

482 Inlägg
14 maj 2008
Ja poliser kan ju vara otrevliga eller trevliga! Du hade ju tur som träffade på en av den trevligare sorten wink

Jodå... Så är det serru!

Sök