Personligen tycker jag att bilderna är alldeless för överexponerade! Sedan undrar jag lite hur du tänkt vid beskärningen. Bild 1 och 4 har du klippt bort fronten resp däcket lite.
Sett bättre bilder givetvis. Men bilen är läcker så det jämnar väl ut sig Schyssta älgar (kolla in min, hehe)
Hehe en älggubbe till! Dom sitter ju på varannan bil nu nästan.. haha tack förresten!
Edge83 skrev:
Personligen tycker jag att bilderna är alldeless för överexponerade! Sedan undrar jag lite hur du tänkt vid beskärningen. Bild 1 och 4 har du klippt bort fronten resp däcket lite.
Ja herregud, bilderna skall vi inte ens nämna.. tog korten med mobilkamera för den riktiga är trasig så se gärna förbi kvalitén..
Antingen ska du beskära mycket, eller väldigt lite. Du har talang, den saken är klar. Kolla in några foto-guider så kommer du bli en riktigt bra fotograf.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
www.fotosidan.se .. där finns en del bra artiklar..kanske inte just om bilfoto men resten.. Håller me dom andra.. tänk på exponeringen nu försvinner biltaket in i himlen på nån bild eller fler.. Lite synd.. Kanske är lite dålit me kontrast i dom oxå. Men öva på du det är det enda man kan göra..
www.fotosidan.se .. där finns en del bra artiklar..kanske inte just om bilfoto men resten.. Håller me dom andra.. tänk på exponeringen nu försvinner biltaket in i himlen på nån bild eller fler.. Lite synd.. Kanske är lite dålit me kontrast i dom oxå. Men öva på du det är det enda man kan göra..
Snygga bilder du hade, gillade särskilt den mot graffittiväggen.