3987
Sök

Grill på 9-3, hur ska vi göra??

25 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Vi funderar på att lackera grillen på våran 9-3a och undrar om de kan vara någon som har lite ideer.
Vi har disskuterat och jag tycker att den ska vara i crome för det följer i linje med lysena fram. Min sambo sä´ger att den ska lackas i karossfärgen för att  grillen är det ända som är i crome på utsidan av bilen. vad säger ni som läser detta?? kolla in bilen på vår sida och ge en kommentar..

Lastbilschaufför
78 Inlägg
27 maj 2008
låt den va, lackar ni den i blåt blir det inte snyggt tycker jag, varenda gång jag ser nån som lackat den liiiilllaa grillen (för det är grymt liten) på sin saab ser det så löjligt ut. som att gå med gruppen ungdomar som kör sänkt volvo 740 med dump ventil (SÅ COOLT... nae) så Random...

om du ska göra nått gör nått värt... absolut inte sätta såntdär nät backom osv... alla gör det, ALLA... gör nått unikt. byt ut den totalt? ändra form på den ? osv... va inte så tråkiga att göra det som ALLA gör
Senast redigerat av Nivius (27 maj 2008)

3 722 Inlägg
27 maj 2008
tycker att den är bra som den är! Ska man göra något med grillen så är det bättre att köpa en helt annan! och göra något med den istället!. Orginal grillen som sitter på nu är ju hur fin som helst!

den enda som e som jag
274 Inlägg
27 maj 2008
lacka den i samma svart som listen på spoilern är i..snyggt

Din dröm är min verklighet

Sök