3361
Sök

lite pris check på diverse delar till min 940 turbo

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
tänkte kolla om nån har cirka pris på främre och bakre ljudämpare orginal sen kylare dvs vanliga kylaren intercoolern läcker inte än iaf
och när jag vill veta pris vill ja inte veta hur mkt volvo tar för allt orginal såna överpriser där så de inte är sant

1 688 Inlägg
27 maj 2008
Kolla Mekonomen, Micro eller Biltema.
Lata människor så som du är en skam för Sverige roll

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

5 650 Inlägg
Specialmontör
91 Inlägg
27 maj 2008
jag betalade 500 för beg kylare till min,(storakylaren) ljuddämpare och sånnt koste nog inte så farligt mycket

så ja

5 650 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
Denkan_h skrev:
jag betalade 500 för beg kylare till min,(storakylaren) ljuddämpare och sånnt koste nog inte så farligt mycket

och den hade inga läckor?

12 086 Inlägg
28 maj 2008
Du har ju bara biltemabilar.. bara att handla!

-utan 940
1 728 Inlägg
28 maj 2008
För några år sedan gav jag 1200kr för kylaren på Volvo, största modellen.

5 650 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
Andreas 940 skrev:
För några år sedan gav jag 1200kr för kylaren på Volvo, största modellen.

kollade på volvo de skulle ha 1450 kr

194 Inlägg
28 maj 2008
www.mekonomen.se bara skriva in regnummer å leta sej fram till rätt del så ser du vad den kostar där smile

16 197 Inlägg
28 maj 2008
volvo_dude skrev:
biltema handlar normalt folk inte på wink

å varför inte??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

36 Inlägg
28 maj 2008
Inte funderat på att ringa runt till diverse firmor själv? istället för att få vaga svar här smile

5 650 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
då kan man ju ställa om frågan varför ringa runt och slösa pengar när man kan fråga på internet och få 1 normalt svar iof detta är garaget.org så risken för 1 normalt svar är vell minimal men ändå

177 Inlägg
28 maj 2008
GuMMiGuNNar skrev:
Inte funderat på att ringa runt till diverse firmor själv? istället för att få vaga svar här smile

Varför finns detta forum för då? Vet iof själv att man får antingen många oseriösa svar, många svar som inte har nåt med saken att göra, nåt enstaka bra svar, eller inga svar alls.

Känns som att folk bara vill ha hjälp på den här sidan, inte ge hjälp. Har fått många bra svar själv men iaf.

Alla kan ju inte veta allt heller.

5 650 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
Dissection skrev:
GuMMiGuNNar skrev:

Varför finns detta forum för då? Vet iof själv att man får antingen många oseriösa svar, många svar som inte har nåt med saken att göra, nåt enstaka bra svar, eller inga svar alls.

Känns som att folk bara vill ha hjälp på den här sidan, inte ge hjälp. Har fått många bra svar själv men iaf.

Alla kan ju inte veta allt heller.

exakt börjar gå ut för denna sida tror faktist de där volvo turbo forumet har vettigare folk iaf inte lika oseriösa klagomurar

Sök