3188
Sök

Robert Collin gör bort sig... IGEN

Studerande
463 Inlägg
1 juni 2008
Själv tycker jag att Collin har en hel del vettiga åsikter om klimatfrågan, vägar, lagar och annan politik. Men han är KASS på att skriva om bilar. Och ja, jag inser att jag inte ingår i hans målgrupp men han kan väl i alla fall skriva lite mer om själva bilen än om hur trygg och säker den är... Jag kan ju inte vara den enda som undrar hur bilen känns att köra?

Dessutom är han totalt insnöad på Volvo.

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Studerande
463 Inlägg
1 juni 2008
Gymt kul att läsa kommentarerna på hans blogg däremot big_smile

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

609 Inlägg
2 juni 2008
Collin är inte den store experten som aftonbladet utmärker honom för att vara, och
Ja, han är "insnöad" på volvo, och visst hans artiklar är, jämfört med andra motorjournalisters, oftast lite väl "tunna". OCH ja, han är faktiskt lik Krusty.
"Alla bilister som är någorlunda vettiga borde sympatisera med han/och tvärtom." MMmm Och det har ju märkt i denna tråd. Eller sandlådan om man nu vill kalla den för.

blacken
2 juni 2008
Errol skrev:
trådstartaren...lol

robert collin är vettig. Alla bilister som är någorlunda vettiga borde sympatisera med han/och tvärtom.

men du kanske tog åt dig med lite biltema-styling ^

pinsamt. du är säkert någon som klagar på allt i hans blogg under "anonym"

Det är svårt att ta en sådan amatör som Collins på allvar.  Det är synd bara att han har tillgång till ett sådant media som han har. Folk som inte har så mycket kunskap om trafik och fordon blir ju lite "missledda" att tro att han vet vad han rapar om..

124 Inlägg
2 juni 2008
I hans inlägg under dagens har han en poäng visserligen

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

Sök