de få gånger jag har åkt ifrån nån med capricen så har det blivit nåt i stilmed jamen du har ju en V8.. och?? den är ju bara på 200 hästar å bilen väger 2 ton!! men om jag kör ifrån nån med 265:an med turbodiesel så blir det mest bara pinsamt för den som får spö.. AV EN DIESEL HEHE
Finns inga dåliga bilar, bara dåliga förare, Sluta hitta på bortförklaringar om ni förlorar, bara pinsamt! Jag har förlorat oxå, bara o erkänna o skämmas!
Finns inga dåliga bilar, bara dåliga förare, Sluta hitta på bortförklaringar om ni förlorar, bara pinsamt! Jag har förlorat oxå, bara o erkänna o skämmas!
Nu handlade tråden om vad man har fått höra inte vad man själv sagt jag säger "schysst race" om jag förlorar
Sämsta bortförklaringen jag hört kom från mig själv: "Gaspedalen lossnade". Det jävligaste var att det faktiskt var sant. Dock inte enda gången jag förlorat, brukar ta det mer som en man annars...
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"