För tredje året i rad utser Garaget's medlemmar "Sweden's Hottest Ride", ett samarbete mellan Garaget och Street Cars Fest. I år var det återigen stenhård konkurrens bland anmälda och nominerade. Över 2500 personer har röstat och valt 5 egna favoriter bland över 50 nominerade bilar.
Övriga placeringar kommer inte att redovisas (inte heller över PM, så fråga inte snälla). Bilar som aldrig dök upp på SCF kan heller inte vara med i tävlingen och har därför plockats bort ur listan, men trots det så var majoriteten på plats! Tusen tack!
Jag gillar inte rx7:an men de är nog för att de är en massa stereo och sånt skit i den. Men utifrån så ser den ju bra ut. Men de verkar ju ha gått hyffsat för de jag röstade på. Men lite förvånad över att polis-skylinen inte kom bättre till
Jag gillar inte rx7:an men de är nog för att de är en massa stereo och sånt skit i den. Men utifrån så ser den ju bra ut. Men de verkar ju ha gått hyffsat för de jag röstade på. Men lite förvånad över att polis-skylinen inte kom bättre till
Jag tycker Lukas' RX7'a ser mycket bättre ut när det står på asfalt utomhus i solen (då ser det ut som en tuff bil för gatan), än inomhus på en mässa omgiven av massa skit.