3060
Sök

Blue power:bra grejer eller skräp?

VW-Frälst
41 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
Tjena!Undrar bara om någon köpt något ljud från hemsidan Blue power eller hört talas om grejerna där, är de något och ha eller är de bara skräpljud?För priserna på till exempel basarna verkar vara skumt låga:/..

När de skrapar i hjulhusen...Då har du gjort rätt(Y)

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
1 september 2008
lill_ragnar skrev:
Tjena!Undrar bara om någon köpt något ljud från hemsidan Blue power eller hört talas om grejerna där, är de något och ha eller är de bara skräpljud?För priserna på till exempel basarna verkar vara skumt låga:/..

Lågt pris = 99% chans att kvaliteten är låg

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

VW-Frälst
41 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
precis de jag hade i tanke:P..är ju inga märken man känner igen precis:S

329 Inlägg
1 september 2008
Var ute efter en billig stereo till 245:an jag köpte i somras. Kollade lite på Claes Ohlson mm men sen hittade polaren bluepower så vi köpte varsin därifrån, föregångaren till denna: http://supermarket.jetshop.se/default.aspx

Funkade väl helt okej, kändes dock väldigt billig i design och knappar osv. Hade dock många funktioner.
Bytte bort 245:an mot en gammal merca, flyttade över stereon till den och då märkte jag att cd-skivan inte gick att få ut. Provade att reseta enheten flera ggr men icke.

Sålde mercan och behöll stereon, som nu ligger i förrådet. Vet fortfarande inte vad problemet är.

Säger bara såhär: Nästa gång köper jag en Pioneer.

Avstängd
367 Inlägg
1 september 2008
china stereos SKIT
menyer är antingen dåliga och fula samt fastnar om man justerar mkt som en gammal PC smile  .
eller så är apparaterna sega som fasiken (tar nästan en minut börja spela en skiva tex)

tryckte i antenn som på vilken stereo som helst så lossna hela antenn hålleren i ena av dom china 7widechreen touch screen Stereo för 4500kr sad  tryckte ej hårt. har bytt i denna bil nu tot 4st  huvudenheter och 3 av dom har varit china stereos
fula menyer
dåliga glappande knappar
är det med skärm som mina vart så är det dålig bild (punkter) .HELT KASSA PRYLAR

spara hellre en månad två och ett par tusingar och köp kvalite

kan inte annat än tänka att dom måste ha en jävla massa reklamationer

själv är jag så lack på skiten nu så jag kommer bara handla PIONEER .ALPINE.JVC. KENWOOD och liknande vad gäller huvudenheter i ALL MIN FRAMTID

slutsteg och högtalare made in china behöver jag inte ens kommentera om hoppas jag

MVH Beyond

VW-Frälst
41 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
okej,de var tur att man inte satsade på de då,då löper jag hellre kenwood eller kicker:D,tack för svaren allihop:D

Sök