3399
Sök

Modda kjol!?

Xtreem
123 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
Hur gör man om man ska modda en kjol??? Den jag har tänkt att köpa står det att den även passar fas 1 men då behövs modifikation... (har en volvos40 2.0T fas1)
Tack på förhand!

16 197 Inlägg
1 september 2008
vad e dom tillverkade av för material??   ABS elle glasfiber.?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Xtreem
123 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
Det står inte... Men om du går in på collexstyling och exteriör --> Kjolar/breddning --> Volvo --> s/v 40 sen är det 4:de Uppifrån... heter AutoR...
tack på förhand

\m/(><)\m/
742 Inlägg
1 september 2008
frågan är ju VAD som behövs modifieras... verkar smidigast att ring dom imorn.. kitten som realcar säljer passar fas 1 och 2.. kanske är innerskärmar och sånt som ska modifieras

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
1 september 2008
Ibland skiljer det runt framlampan! Men säkrast är helt klart att ringa säljaren och höra......

Xtreem
123 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
okej... jag får väl ringa och kolla vad det e som ska moddas... men hade tänkt att kolla upp innan jag beställer den... men tack för all hjälp!!!

1 010 Inlägg
1 september 2008
en fråga smile
vems bil på avtaren? inte din va? tongue

Rekondare
236 Inlägg
2 september 2008
Köp en från realcar direkt så får du det att passa perfekt

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

104 Inlägg
2 september 2008
Du skall nog räkna med att behöva spendera en del tid i garaget oavsett vart du köper och vilken modell.
Bara för att du köper från realcar betyder inte det att du får fin passform har sett en del paket därifrån som ser mer en hemska ut..

Att ringa till dom ger bara ett humm men räkna tyvär inte med ett ärligt svar(tro mig talar av erfarenhet).

Det bästa tipset jag kan ge dig är att kolla med folk som har det paketet och fråga hur deras passform var, då får du nog bästa/ärliga svar.

MvH
/peter

Sök