3713
Sök

Nya NFS. Need for speed undercover

Delta_Rebel
22 november 2008
#81
Ferrari Challenge, Motorstorm.

123 Inlägg
23 november 2008
#82
Spelade lite igår och det första jag la märke till var att körkänslan = mario kart. Alltså att bilen är som Torgnys superglue på vägen, helt värdelöst.

501 Inlägg
23 november 2008
#83
Jojje_ skrev:
Mirrors Edge.
Helt klart årets spel, alla kategorier.
Helt klart det bästa spelet på länge.

OBS: Ironi

3 113 Inlägg
23 november 2008
#84
tror det kommer bli bra detta.. Prostreet kanske inte är den bästa men jag tycker inte heller illa om den..

I "NFS: Undercover" ska man vara en undercover snut har jag för mig.. precis som nästan alltid någon har varit på NFS-spelen..

Semper Fi

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
23 november 2008
#85
bollen1986 : jag skulle vilja hyra de spelet



Takashi : de e 2 olika saker att köra i från polisen å jaga bilar i stan än att köra på racing bana hela tiden

Nissan Silvia

Eldknast
915 Inlägg
24 november 2008
#86
Provade det innan idag... rätt ok... man kommer igång och spelar till och med i introt... så det är action direkt...

...men sen blev det fort enformigt... trist...

Tiden är rolig när det går fort... :)

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
24 november 2008
#87
tycker det är helt ok men asså ändå inte så mkt styling som man hade hoppats på och så tongue visst ett antal grymma bilar som veyron och så big_smile fundera faktist på köpa det ist för köra de på datan haha big_smile


Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
24 november 2008
#88
Måste köpa det och se hur det är innan jag kan uttala mig. Dock hoppas jag att dom har valt en ny
väg att gå. För ProStreet sög så oerhört hårt, så att jag bara vill spy på det. Det enda som var ett
steg framåt i ProStreet var grafikmotorn, som gav en mycket bättre känsla än tidigare. Dock var
själva upplägget totalt värdelöst. Ser fram emot detta nya! Av bilderna att döma så verkar det riktigt coolt.
Hade det inte varit "julklappköparmånad" denna månad så hade jag nog köpt det nu direkt. Men det
får vänta...


S60 Sport <3
16 Inlägg
24 november 2008
#89
NFS Undercover är lätt de bästa NFS spelet sen underground serien... har klarat 60% av NFS Undercover nu och har inte ens börjat att tröttna! big_smile helt klart värt att köpa!


OEM <3
6 957 Inlägg
24 november 2008
#90
Wee skrev:
Jojje_ skrev:
Mirrors Edge.
Helt klart årets spel, alla kategorier.
Helt klart det bästa spelet på länge.
Detta spelet har ju fått väldigt fin kritik big_smile
Blir väl att ladda hem demos på NFS och Mirrors Edge

NFS Undercover är lätt de bästa NFS spelet sen underground serien... har klarat 60% av NFS Undercover nu och har inte ens börjat att tröttna!  helt klart värt att köpa!
Du är nog den första i tråden som verkar gilla de tongue

OEM <3

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
24 november 2008
#91
Leoj skrev:
NFS Undercover är lätt de bästa NFS spelet sen underground serien... har klarat 60% av NFS Undercover nu och har inte ens börjat att tröttna! big_smile helt klart värt att köpa!
Fan! Du gör mig inte mindre sugen på det alltså... För sedan Underground har NFS-spelen sjunkit
lite för mig, om man säger så. Most Wanted var väl okej, egentligen. Men ProStreet var den sämsta
skiten hittills!


3 354 Inlägg
24 november 2008
#92
mm sen underground så sjönk spelen lite. prostreet var lite roligt. o Undercover är ett bra steg tillbaka till det rätta spåret. skulle velat haft drifting men Undercover är klart godkänt.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
24 november 2008
#93
Seth skrev:
mm sen underground så sjönk spelen lite. prostreet var lite roligt. o Undercover är ett bra steg tillbaka till det rätta spåret. skulle velat haft drifting men Undercover är klart godkänt.
ProStreet var kul i början ja. Lagom drygt att hela spelet är exakt likadant, samma banor o.s.v. Väldigt långdraget system med bilar anpassade för de olika lägena också (en för drift, en för drag, en för race o.s.v.). Det gör att spelet blir långt, trots att det egentligen är kort. Och anledningen till att det blir långt är för att man måste köra samma jävla banor om och om igen, typ...

Det som höjer ProStreet något otroligt är ju just det att grafiken är helt sinnessjukt trevlig, och känslan känns mycket mycket högre, jämfört med t.ex Underground-spelen, som känns väldigt stela och sådär (tänk typ Ridge Racer... längre ifrån verkligheten kommer man nog inte i ett seriöst bilspel).
Senast redigerat av Hexenhammer (24 november 2008)


Tyskstükare!
225 Inlägg
24 november 2008
#94
Vad säger folket om Midnight Club L.A?
Har läst olika recentioner lite varstans om både NFS Undercover & Midnight Club L.A.
Meningarna går isär beroende på vart man läser om vilket som är bäst?

Nån som testat båda kanske och kan lämna en synpunkt?


Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 november 2008
#95
Är det bättre än dom 2 senaste kanske jag skulle kunna fundera på det...

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

457 Inlägg
24 november 2008
#96
FL3JM skrev:
Det sista NFS-spelet som var bra var Porsche Challenge.
Där tog bilarna skada och det kostade anus att reparera, så fort man råkade skrapa i ett räcke så gjorde det ont i själen för man visste att man kommer behöva reparera det sen. smile Så jävla najs känsla i det spelet alltså. Speciellt interiörerna, helt perfekt detaljerade, man kunde titta runt och grejjer. Älskade att ljudet ändrades när man valde den vyn också, blev dovt och lät precis som om man satt inne i bilen.
Inte många bilspel som varit så realistiska som det!
Sen var själva career-grejjen klockren, man började med första porchen som gjordes och sen kommer man längre och längre fram i tiden, bättre och bättre bilar som går snabbare och snabbare. Underbart! smile
Håller med!

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

Delta_Rebel
24 november 2008
#97
BubblaN skrev:
Vad säger folket om Midnight Club L.A?
Har läst olika recentioner lite varstans om både NFS Undercover & Midnight Club L.A.
Meningarna går isär beroende på vart man läser om vilket som är bäst?

Nån som testat båda kanske och kan lämna en synpunkt?
Spelar Midnigt Club LA just nu. Skitbra spel, gillar upplägget att man cruisar omkring o letar efter race med olika svårighetsgrad. Man kan även glida in på ett parkeringshus o rejsa om pinkslips eller så kan man ha vad slagning om vem som kommer att vinna ett race.Mer alternativ i Midnigt club tycker jag.Skitskön känsla när man vinner. alla är väl inte så tända på checkpoint racing men jag är helfrälst. Kräver mer uppmärksamhet än i andra bilspel. Körkänslan e väl inte den bästa men det kan jag  leva med eftrsom det är så snyggt! Rekommenerar det starkt.
Senast redigerat av Pettan8 (24 november 2008)

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
24 november 2008
#98
Blir förvånad när jag läser här, nog det ända forumet som är någorlunda positiv till undercover.

Själv tycker jag att undercover är ett riktigt skitspel, allt är slarvigt gjort. Absolut sämsta NFS som har gjorts, typiskt EA games...

Tackar vet jag NFS 1 till 6, det är kvalitets spel.

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

Delta_Rebel
24 november 2008
#99
supersupra87 skrev:
Blir förvånad när jag läser här, nog det ända forumet som är någorlunda positiv till undercover.

Själv tycker jag att undercover är ett riktigt skitspel, allt är slarvigt gjort. Absolut sämsta NFS som har gjorts, typiskt EA games...

Tackar vet jag NFS 1 till 6, det är kvalitets spel.
Håller med fullständigt

379 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
#100
Back to basic med andra ord, tyvärr! Det var bättre förr.

Kom ihåg hur jag å polaren väntade till Most Wanted, va helt OK. Lite besvikna då Underground 2 vart as grymt smile

Sen längtade vi ännu mera till Carbon då det va mörk å trodde det skulle bli med U2. Men nej...

Jag vill inte bara ha massa "superbilar". Jag vill ha vanliga bilar som "vanligt" folk har. Som i U2 fast mera!


Sök