3568
Sök

Chip Golf IV GTI

152 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
Hejsan tänkte chippa min Golf IV gti 99- tänkte höra vilken chip ni som chippat rekommenderar?
Några som chippar vw i östergötland?

1 231 Inlägg
3 september 2008
åk till JRM dom kan säkert fixa någonting, vet inte om dom BARA har japanska bilar , men dom är SJUKT bra , annars är ju Ace-Competition att rekomendera. Dahlbäck kanske ?

152 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
Okey det ska jag kolla upp!
Tänkte bra om det finns nåt i östergötland! vi har ju Nordic iof men dom kanske inte sviker saab smile

Tigerofsweden skrev:
åk till JRM dom kan säkert fixa någonting, vet inte om dom BARA har japanska bilar , men dom är SJUKT bra , annars är ju Ace-Competition att rekomendera. Dahlbäck kanske ?

152 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
Tänkte höra om någon chippat sin bil på Powerchip i Örebro? och om dom är bra och så? kanske någon som chippat sin Golf där tillochmed?

1 338 Inlägg
9 december 2008
fredde110 skrev:
Hejsan tänkte chippa min Golf IV gti 99- tänkte höra vilken chip ni som chippat rekommenderar?
Några som chippar vw i östergötland?

Snacka med killarna på www.Vtech.se

Dom som fixat min bil och det funkar Kanon smile

Mvh// M

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

IT-samordnare
43 Inlägg
10 december 2008
fredde110 skrev:
Tänkte höra om någon chippat sin bil på Powerchip i Örebro? och om dom är bra och så? kanske någon som chippat sin Golf där tillochmed?

Jag chippade min Skoda Octavia 1.8T hos Daniel i Örebro, och jag var väldigt nöjd.

Some are wise - some are othewise.

152 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Okey bra service och så?
ställer dom in allt så det blir bra och så? nåt negativt?

drakenberg skrev:
fredde110 skrev:

Jag chippade min Skoda Octavia 1.8T hos Daniel i Örebro, och jag var väldigt nöjd.

Sök