Jag vet hur det känns. Letade P-plats på Coop i Halmstad i våras, ser att det kommer en gubbe med sin tant struttandes efter. De är påväg över en av upphöjningarna som är avsedda för gående som går mellan parkeringen och varuhuset. De är till för övergångsställen, men är inte markerade som det, och själva upphöjandet är en åtgärd för att bilarna ska sakta ner och minska olyckstillfällena. I alla fall, jag kommer körandes, ligger kanske tio meter bort när gubben börjar småspringa över "guppet". Samtidigt som jag kör förbi honom slår han till backspegeln för kung och fosterland. Jag blev helt paff, tvärnitar och ser gubben komma gåendes som en brunbjörn med mord i sinne. Hade flickvännens syskonbarn i baksätet, så istället för att hoppa ut och "strike down upon thee with great vengeance and furious anger" så rivstartar jag och kör därifrån. Var förbannad resten av dagen efter det.
Ge mig fingret, skrik något könsord efter mig, men slå för fan inte på min bil. Nu var det "bara" slitbilen, men ändå.
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.