3816
Sök

Eftersnack: Lkpg CarsMeet #2 6/9

29 Inlägg
11 september 2008
det var en trevlig kväll överlag.. håller med accelsson lite med elf parkeringen,, lite mer avsides..

Holmlund

Golfare
349 Inlägg
11 september 2008
fornåsarakan låter bra.. problemet är att folk laddar som svin när dom åker där annars, klassisk motorcykelraka där dom gärna toppar mätarn! wink

Men vafan, finns de NÅGON annan raka i "östergötlands län" så äre bara o åka dit... om stockholmarna kan åka 10 mil enkel resa för o få köra 3 repor så kan väl vi de me?? borde finnas nån raka inom 10mil från lkpg...

nödlandningsbanan utanför klockrike är egentligen perfekt, men folk kör som svin där på nätterna, finns inget viltstängsel heller vad jag vet?

140 Inlägg
11 september 2008
epic110 skrev:
fornåsarakan låter bra.. problemet är att folk laddar som svin när dom åker där annars, klassisk motorcykelraka där dom gärna toppar mätarn! wink

Men vafan, finns de NÅGON annan raka i "östergötlands län" så äre bara o åka dit... om stockholmarna kan åka 10 mil enkel resa för o få köra 3 repor så kan väl vi de me?? borde finnas nån raka inom 10mil från lkpg...

nödlandningsbanan utanför klockrike är egentligen perfekt, men folk kör som svin där på nätterna, finns inget viltstängsel heller vad jag vet?

nae..inget stängsel där..

296 Inlägg
11 september 2008
sen måste det vara mer sammanhållning på träffarna så alla kommer rätt när ett race är över så man kan starta ett nytt någon annanstans

347 Inlägg
13 september 2008
Trådstartare
Såg folk fotta!! ingen som kan lägga upp några bilder Ifrån träffen?
Senast redigerat av T-Andersson (13 september 2008)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

54 Inlägg
15 september 2008
de va inte mycke att hänga i granen tyvärr. dom brukar ha lite mer ordning i lkpg men detta va inge vidare.. bättre lycka i norrköping på lördag big_smile

11 Inlägg
8 oktober 2008
Skulle också vilja se lite bilder. Det var ju faktiskt folk som fotade. Ingen som har några?

3 390 Inlägg
11 oktober 2008
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Ni vet ju mycket väl att det ej ska diskuteras Streetrace här !

Sen så ska inte Eftersnack-trådar användas för att planerar nya träffar.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök