2784
Sök

Förslag på motiv (Motivlack)

20 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
tjena tänkte läga lite motiv lack på bilen i vinter vill inte ha något jätte extrement men lite lagom. någon som ha något förslag på vad man kan göra och vad som hade passat bra på min bil?
mvh

Fixade till din rubrik lite. Tänk på att skriva en lite utförligare rubrik i framtiden
Mvh Moderator (Phaetoon)

Meister
6 763 Inlägg
7 september 2008
Eftersom att jag inte gillar motiv så tycker jag inte att du ska göra de. Men något som vore ballt vore ju att ta bort emblemen och motivlacka bmw-märkena med någon ball effekt

1 062 Inlägg
7 september 2008
Vet man inte ens vad man vill ha för motiv kanske motivlack inte är någon ide. Det är som en tatuering, roligast om man har något eget och annorlunda.

Ta en rejäl funderare, och gör något du relaterar till tex  och som ingen annan har kanske?

"You Go, we go!"

Avstängd
116 Inlägg
7 september 2008
startnr kanske ? big_smile

5 089 Inlägg
7 september 2008
Finns ju otaligt mycket olika variationer utav motivlack.. Här har du lite inspration wink

http://i75.photobucket.com/albums/i312/F_Lindgren/wohooo.jpg

\Lindgren

2 788 Inlägg
8 september 2008
FLindgren skrev:
Finns ju otaligt mycket olika variationer utav motivlack.. Här har du lite inspration wink

Riktigt snyggt tongue

Annars är din bil riktigt snygg wink Något motiv på sidan av bilen med samma svarta färg som du har på motorhuven kanske vore något? cool
Senast redigerat av _Fredrik (8 september 2008)

120 Inlägg
28 november 2008
Motivlack är nått som ska passa bilen.....en jätte avancerad bild över hela sidan på en standard bil passar liksom inte ....tänk över och goggla runt...hittar du ett motiv som du (ja det är du som ska tycka om det )gillar, prova att lägga på den på din bil i photoshop....snacka sen med en som lackerar så hjälper dom dig säkert gärna med lite tips vad som passar och inte.....bilden ska ju reflektera känslan i bilen .
Jag menar att om bilden ger intrycket att det e en riktig racer och så har du en golf diesel-75...hmmm.

Lycka till med letandet.smile

Fordonstekniker som konverterat till valsare
www.airbrushforum.se
www.bra-airbrush.se

68 Inlägg
28 november 2008
det ska vara udda och synligt....hehe

men det viktigaste är att varge gång du ser din bil tycker att motivet är snyggt...

Vill Du Ha 5% Avdrag På Amotek.se??
Kontakta Mig...

S60 Sport <3
16 Inlägg
28 november 2008
TLO skrev:
Vet man inte ens vad man vill ha för motiv kanske motivlack inte är någon ide. Det är som en tatuering, roligast om man har något eget och annorlunda.

Ta en rejäl funderare, och gör något du relaterar till tex  och som ingen annan har kanske?

Håller fullständigt med, tänk minst 4-5 gånger till. Gör inget förhastat eller dumt som du ändå kommer ångra sen.
Hoppas annars att de blir mycket bra.

Lycka till!

8 156 Inlägg
28 november 2008

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
29 november 2008
Bmw logo i någon fet design/effekt på huven? big_smile

I brist på annat :)
526 Inlägg
29 november 2008
FLindgren skrev:

http://i75.photobucket.com/albums/i312/ … wohooo.jpg

Den lacken är helt klart stilren!!! Skymtar dock plåtisar? hmm
Senast redigerat av nuffe (29 november 2008)

7 274 Inlägg
29 november 2008
nuffe skrev:
FLindgren skrev:

http://i75.photobucket.com/albums/i312/ … wohooo.jpg

Den lacken är helt klart stilren!!! Skymtar dock plåtisar? hmm

Ser även ut som R-däck roll

Sök