tjena tänkte läga lite motiv lack på bilen i vinter vill inte ha något jätte extrement men lite lagom. någon som ha något förslag på vad man kan göra och vad som hade passat bra på min bil? mvh
Fixade till din rubrik lite. Tänk på att skriva en lite utförligare rubrik i framtiden Mvh Moderator (Phaetoon)
Eftersom att jag inte gillar motiv så tycker jag inte att du ska göra de. Men något som vore ballt vore ju att ta bort emblemen och motivlacka bmw-märkena med någon ball effekt
Motivlack är nått som ska passa bilen.....en jätte avancerad bild över hela sidan på en standard bil passar liksom inte ....tänk över och goggla runt...hittar du ett motiv som du (ja det är du som ska tycka om det )gillar, prova att lägga på den på din bil i photoshop....snacka sen med en som lackerar så hjälper dom dig säkert gärna med lite tips vad som passar och inte.....bilden ska ju reflektera känslan i bilen . Jag menar att om bilden ger intrycket att det e en riktig racer och så har du en golf diesel-75...hmmm.
Vet man inte ens vad man vill ha för motiv kanske motivlack inte är någon ide. Det är som en tatuering, roligast om man har något eget och annorlunda.
Ta en rejäl funderare, och gör något du relaterar till tex och som ingen annan har kanske?
Håller fullständigt med, tänk minst 4-5 gånger till. Gör inget förhastat eller dumt som du ändå kommer ångra sen. Hoppas annars att de blir mycket bra.