Broken-Arrow : Jo det är ju sol klart man vill ut och glida med S70 alltså. Men nu har jag äntligen hittat tenn och fluss medel ! Wiie så nu börja de kännas lite bättre !
Aker_s40 : Jo fa har man fått ur denna tumme allt hehe. Jo men nu har jag hittat tenn osv. Finns på Verktygsboden Så nu ska jag beställa detta och bara vänta på att de kommer hem ! Sen efter tennspackling ska jag svetsa igen resrvhjulsbaljan, då avgassystem kommer där istället ! Ska nog fixa en riktig racetank med 30 liter max !
v80_ecke : Tackar att du peppar mig nog Faktiskt så känns de mkt mkt mkt mkt mkt bättre nu. Nu ska fan det börjas byggas igen, ska göra de som inte kostar så mkt !
Jo jag vet det är väldigt stilla här inne nu. Men vad fan de är ju sommar vill omgås med tjejen har, dricka bärs, bygga altan på morsans hus, bara helt enkelt sommarlov ifrån S70 nu ! Sen tycker ja synd om tjejen att hon knappt varit med mig i vinter, så de ligger på is nu ett tag bara. Men va lugna de ska börjas så fort ja känner de är dags igen.
Men som sagt kanske får låna styvfarsans nya gamla Audi A4 turbo (12.000 mil) Vilket jävla skick !
Nu imorn eller någon annan dag så köper jag en GT40 turbo, tror ja åker nog i kväll redan o fixar den
Åh vill bara nu åka och köpa En GT40 turbo kommer bli toppen, sen fyller de upp lite i motorutrymme !
Jo jag vet det är väldigt stilla här inne nu. Men vad fan de är ju sommar vill omgås med tjejen har, dricka bärs, bygga altan på morsans hus, bara helt enkelt sommarlov ifrån S70 nu ! Sen tycker ja synd om tjejen att hon knappt varit med mig i vinter, så de ligger på is nu ett tag bara. Men va lugna de ska börjas så fort ja känner de är dags igen.
Men som sagt kanske får låna styvfarsans nya gamla Audi A4 turbo (12.000 mil) Vilket jävla skick !
Nu imorn eller någon annan dag så köper jag en GT40 turbo, tror ja åker nog i kväll redan o fixar den
Tjena VOLVO KUNGAR Nu har äntligen turbon kommit hem efter liten historia som kommer här !
Kika på blocket efter en hx40 varje dag i 2 månaders tid på blocket, men de kom aldrig upp någon ? Så jag börja kika lite på gt35 eller en GT40 kanske ? Ah så jag leta och leta efter en GT40 tills sist hitta jag en som var i Västerås ? :S Haha. Så jag sms med killen o fundera lite på saker, var likson inga fel på TURBON, turbon är bara uppstartad i 20 minuter sen mer än så är den inte andvänd ! Så jag sa åt killen jag köper denna, så jag satt mig i bilen åkte en bit sen ringde jag killen o han fick förklara vägen, som jag trodde så var turbon i Västerås men icke då Han sa njea den är i Skövde typ bara 50 mil ner enkel resa Så jag sa åt han skicka turbon istället haha !
så 200 kr frakt sen turbon för 4000 kr är ett riktigt kap !
NU kommer det bara bilder på Gt40 !
Paket ifrån bussgods ? Kaffe ? Jag dricker inget kaffe ju :S Vad kan det vara i ? Hoppas bara de inte är kaffe !
Nej de var inge kaffe iaf. Tur, för det är vidrigt skit som inte hjälper ! En Gt40 var det i paketet Gått på tomgång i 20 minuter endast !
Liten ? ;D hehe !
Inloppet var bara för litet ! HAHAHA.... 4" rör blir de !
Nytt barn på nytt (JULAFTON) Haha !
Det är min, bara min ! Men kommer tillhöra S70 senare ;D
Gt40 tar brödet som ett litet navssssssss
Systerdotter tycker också om min nya Gt40 ! Som sagt de ska börjas i tid
Nu har jag krama klart med Gt40 Hehe ! Har nu istället fixa och donat hur turbon ska sitta. Och lova mig (LÄS DETTA INNAN NÅGON SKRIVER OM BESIKTGNINGEN TACK) De ska besiktas som vanligt med original turbo grenrör avgas osv osv ! Så det löser sig, vad BLÅ säger ? de skiter jag verkligen i alltså, dom har stoppat mig många ggr men aldrig kikar in motorn
Men GT40 ska iaf topp monteras som förr, fast nu kommer den lite högre upp, märks väl om jag måste kapa motorhuv eller inte, spelar inte mig någon roll ! Kika lite på luftfilter, någon som säljer med 4" anslutning ? Sen kommer det att byggas 3½" eller 4" downpipe, värmen ska bort så fort som möjligt. Men frågan om wastgate ska sitta ? :S De måste jag klura ut på bra sätt. Kanske lämna in turbon hos Turbocenter så får dom svetsa ett rör på avgashuset. Aja de löser sig
BILDER
Skillnad eller ?
Taskig bild Ser lovande ut på bild. Bättre i verklighet !