Gå in på www.allabolag.se där kan du leta fram bolaget och alla fakta du behöver om mannen i fråga. men han svarar inte på varken sitt hem hummer eller mobil, ett tag så fick jag bara ett SMS vem är du och vad vill du? skicka mail om vi vill fråga något svarade han bara. Han gömmer sig bakom Cybern, en feg liten rackare som inte törs ta ansvar för sina handlingar.
Kanske dags att fundera på oman ska lämna in begäran om utmätning då jag fick skulden faställd än kronofogden för snart en månad sen och sen inte hört ngt mer.
Fick bekräftelse i dag från kronofogden att de ska sätta i gång indrivning av pengarna återkommer om det händer ngt mer i ärendet och om det är lönt att lägga ner tid och pengar på att jaga människan.
Hej Jag har beställt delar av denna bedragare och inte fått hem varken delar eller tillbaka pengar. Så här var sista mailet från jäv...... butik
Företagets ekonomi är försämrat och har genom det ej den möjligheten just nu att återbetala er den aktuella summan som ni har rätt till. Vi ber därför er att vända er till kronofogden och begära ut pengarna den vägen istället. För mer info www.kronofogden.se Samtidigt vill vi passa på att be om ursäkt för det inträffade men efter dålig orderingång och försämrade villkor så kan vi ej hålla företaget levande.
Fick bekräftelse i dag från kronofogden att de ska sätta i gång indrivning av pengarna återkommer om det händer ngt mer i ärendet och om det är lönt att lägga ner tid och pengar på att jaga människan.
Fan jag tycker att det är makalöst att en idiot får hålla på på detta vis jag tycker att det är stöld han håller på med. Är det inte bara att ta in han ?
Synd att han är en sån fifflare. Hittade fram lycktor till min silverado på deras sida, verkar bara vara dom som har det. Men tur att man googlade innan man beställde:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu