Ja,ja dom små vetenskapsmännen, dom leker med saker och teorier som dom inte har en susning vad som kan hända när dom kör igång sina leksaker. Det kan MYCKET väl gå åt h""te med det hela för dom har ingen aning om vad som kan hända, bara sina egna "teorier" om hur "ofarligt" det är. Dom sade samma sak om "DDT", atomkraften, mm,mm och sedan så lät det typ, "Naee det är lugnt INGET kan hända, FULLSTÄNDIGT ofarligt..Uups! ajdå, det tänkte vi inte på, ojdå"..
Dom leker med saker som dom INTE behärskar fullt ut, det är som att ställa in en låda med osäkrade handgranater på ett dagis och låta barnen leka med dom.
Sedan så kan man ställa sig frågan " vad har jag ( den enskilde vardags individen) för nytta av det, får jag det bättre ställt i min vardag, kommer min Volvo att bli billigare i soppa och försäkring samt att gå som en Top Fuel,? kommer jag att må bättre, att bli tryggare i min vardag, att bli friskare?. Skulle inte tro det, utan dom har fått en fix idè och skiter i att dom utsätter den övriga befolkningen på denna planet för livsfara, bara dom får leka med sina "teorier" så är allt bra..
"Ty forska heter det , när man inte vet vad man gör".
Senast redigerat av blacken (10 september 2008)