3012
Sök

Kommer jorden gå under imorgon?

blacken
10 september 2008
Ja,ja dom små vetenskapsmännen, dom leker med saker och teorier som dom inte har en susning vad som kan hända när dom kör igång sina leksaker. Det kan MYCKET väl gå åt h""te med det hela för dom har ingen aning om vad som kan hända, bara sina egna "teorier" om hur "ofarligt" det är. Dom sade samma sak om "DDT", atomkraften, mm,mm och sedan så lät det typ,  "Naee det är lugnt INGET kan hända, FULLSTÄNDIGT ofarligt..Uups! ajdå, det tänkte vi inte på, ojdå"..

Dom leker med saker som dom INTE behärskar fullt ut, det är som att ställa in en låda med osäkrade handgranater på ett dagis och låta barnen leka med dom.

Sedan så kan man ställa sig frågan " vad har jag ( den enskilde vardags individen) för nytta av det, får jag det bättre ställt i min vardag, kommer min Volvo att bli billigare i soppa och försäkring samt att gå som en Top Fuel,? kommer jag att må bättre, att bli tryggare i min vardag, att bli friskare?. Skulle inte tro det, utan dom har fått en fix idè och skiter i att dom utsätter den övriga befolkningen på denna planet för livsfara, bara dom får leka med sina "teorier" så är allt bra..

"Ty forska heter det , när man inte vet vad man gör".
Senast redigerat av blacken (10 september 2008)

Mästare
2 947 Inlägg
10 september 2008
Är vi döda nu?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

4 506 Inlägg
10 september 2008
KimVsWorld skrev:
Är vi döda nu?

Nej då hade jag vart tillbax i skolbänken och det är jag inte.
Så än lever vi smile haha

Kan du andas kan du dö.

7 100 Inlägg
10 september 2008
ja lever tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
10 september 2008
Jag tror att jag lever.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Studerande
727 Inlägg
10 september 2008
Vi alla lever haha, allt blev lyckad säger dom *rolleyes*

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

1 515 Inlägg
10 september 2008
det där med att jorden ska gå under är rent skitsnack. . bara något som pressen hittat på /sigh

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

605 Inlägg
10 september 2008
xXchamXx94 skrev:
Vi alla lever haha, allt blev lyckad säger dom *rolleyes*

ja, nu när dom körde på samma håll hmm

605 Inlägg
10 september 2008
Audi_powah skrev:
det där med att jorden ska gå under är rent skitsnack. . bara något som pressen hittat på /sigh

tar ju ett tag

1 515 Inlägg
10 september 2008
sveaochedith skrev:
Audi_powah skrev:

tar ju ett tag

jaa, det kan väll stämma till en viss grad. Men vad nu då? ska man bara sitta äch vänta tills det säger KABOOM? big_smile om det blir så dvs. men jag tror verkligen inte på att något kommer att hända, visst kanske blir någon explosion eller liknande, men att jorden går under? naaaa! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

605 Inlägg
10 september 2008
Audi_powah skrev:
sveaochedith skrev:
Audi_powah skrev:

tar ju ett tag

jaa, det kan väll stämma till en viss grad. Men vad nu då? ska man bara sitta äch vänta tills det säger KABOOM? big_smile om det blir så dvs. men jag tror verkligen inte på att något kommer att hända, visst kanske blir någon explosion eller liknande, men att jorden går under? naaaa! big_smile

det är självklart att något kmr hända när man leker med sådana saker
men frågan är när, om 3, 10, eller 100 år

men det är klart att det kan bildas ett svart hål, och det är tokilla

103 Inlägg
10 september 2008
Bildas trots allt svarta hål i naturen oftare än man tror.. Tvivlar på att en sån maskin kan förgöra jorden, krävs nog en heeeel del..

blacken
10 september 2008
Obnoxious skrev:
Bildas trots allt svarta hål i naturen oftare än man tror.. Tvivlar på att en sån maskin kan förgöra jorden, krävs nog en heeeel del..

Betänk då "att även den största skogsbrand börjar med den minsta gnistan".
Dom ska inte leka med dom sakerna, människan är alltför korkad för att hålla på med sådana saker..

3 722 Inlägg
10 september 2008
Digital_Kicker skrev:
Ingen människa kan skapa cosmiska krafter!. vad är det med er? Fan kan inte änns resa i ljusets hastighet och ni tror att dom kan skapa en big bang. haha. den maskinen kommer bara att pysa till och falla ihop.

Missade ni mitt inlägg?

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 september 2008
bara vänta tills dom testar den riktigt, nu testade dom väll bara att den funkade typ

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

605 Inlägg
10 september 2008
xorox_88 skrev:
bara vänta tills dom testar den riktigt, nu testade dom väll bara att den funkade typ

vadå?
så du tror att nåt kommer ske?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2008
jag tror det vart jordens underång för jag tror jag dog och hamnade i helvetet för jag kör en volvo som bruksbil sad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

804 Inlägg
10 september 2008
Digital_Kicker skrev:
Digital_Kicker skrev:
Ingen människa kan skapa cosmiska krafter!. vad är det med er? Fan kan inte änns resa i ljusets hastighet och ni tror att dom kan skapa en big bang. haha. den maskinen kommer bara att pysa till och falla ihop.

Missade ni mitt inlägg?

Missade du svaren?
Vi kan skapa fusion, vilket är det som håller solen levande. Vi kan skicka iväg partiklar i 99,9% av ljusets hastighet och vi kan även bromsa ljusets hastighet ner till ca 7km/h med extrem kyla. 1900-talet har varit otroligt och med bla. Kinas framfart när det gäller högutbildade kommer framstegen komma än snabbare nu under 2000-talet.

1 079 Inlägg
10 september 2008
Vem vet vad som händer när de ska kollidera de där sakerna, än så länge går dom bara åt ett håll.. Så skynda er ta SMS-lån och lev som en kung wink

Med tanke för hur stort det här projektet verkar vara så kan det mkt väl bli det fiasko som människan ställer till sin egen undergång, för nog kommer människan klanta till det och göra rent på jorden innan nån meteorit hinner hit. Hehe har noll koll på det där de gör men det låter lurt. Kanske redan skitit sig vi åkte igenom ett svart hål och tog vårt solsystem hamnade på andra sidan universum utan att vi märkte nåt. lol
Senast redigerat av Madhouse (10 september 2008)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Sök