3879
Sök

Kommer jorden gå under imorgon?

Muttley
10 september 2008
Digital_Kicker skrev:
Digital_Kicker skrev:
Ingen människa kan skapa cosmiska krafter!. vad är det med er? Fan kan inte änns resa i ljusets hastighet och ni tror att dom kan skapa en big bang. haha. den maskinen kommer bara att pysa till och falla ihop.

Missade ni mitt inlägg?

de är fan själv som ligger bak de och vill ha in oss i de svarta hålet tongue

JOOOO vi kan skapa sjuka krafter. och jag tror på att de kan bli något med lhc. dock inte att jorden går under just pga denna massiva maskin, utan att vi kan få gå vidare i vetskapen hur big bang uppstod.

tror forskarna vet bäst själva smile alla spekulerar och tror maskinen ska exploder och gå sönder. men tror ni de ens hade byggt den isåfall.
de hade ju bara positiva saker om starten idag.

och du digital, såg du hur den pös och fall ihop idag wink den står ännu kvar.

385 Inlägg
10 september 2008
Om de lyckas med sin nya forskning så kanske vi kan "bygga" nya planeter:P  då behöver man inte bry sig om miljön big_smile
Gasa på!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
10 september 2008
Obnoxious skrev:
Bildas trots allt svarta hål i naturen oftare än man tror.. Tvivlar på att en sån maskin kan förgöra jorden, krävs nog en heeeel del..

Med naturen menar du i universum antar jag? För på Jorden finns inga fenomen som "svart hål" (som är en före detta jättestjärna)

Sky´s the limit...

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 september 2008
_Glenne_ skrev:
jag tror det vart jordens underång för jag tror jag dog och hamnade i helvetet för jag kör en volvo som bruksbil sad

de har du nog bara dig själv att skylla på de kan ju omöjligt ha kommigt som en chock presis

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 september 2008
sveaochedith skrev:
xorox_88 skrev:
bara vänta tills dom testar den riktigt, nu testade dom väll bara att den funkade typ

vadå?
så du tror att nåt kommer ske?

man vet ju aldrig

Varningar. 36
1 200 Inlägg
10 september 2008
Jorden kommer under imorgon.......... Och dagen efter det....... Och dagen efter det........ Och på måndag. Och tisdag, och ons..... osv.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

2 911 Inlägg
10 september 2008
Satt o slöläste lite i denna tråd, och fann en röd tråd smile

Är det bara jag som ser den röda tråden mellan crappy cars och iq-befriade inlägg?
Medan de personer som har lite vettigt att komma med har lite finare bilar.

(nu väntar jag bara på att någon som tillhör ovanstående grupp hoppar på mig och gnäller för att jag inte ens har nån bil online wink )

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2008
Decibel skrev:

Är det bara jag som ser den röda tråden mellan crappy cars och iq-befriade inlägg?

(nu väntar jag bara på att någon som tillhör ovanstående grupp hoppar på mig och gnäller för att jag inte ens har nån bil online wink )

jag har inget vettigt att komma med och har lite "crappy cars" haha roll

och det står jag för, för jag intresserar mig inte i detta ämne, därför har jag inget vettigt att komma med och sen har jag inte så gott ställt, därför har jag "crappy cars" där har ni min förklaring inom kategorin du nyss förklarade big_smile haha
Senast redigerat av _Glenne_ (10 september 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Neerd
1 596 Inlägg
10 september 2008
Decibel skrev:

ska du säga som inte har en bil online roll

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 september 2008
_Glenne_ skrev:
Decibel skrev:

och det står jag för, för jag intresserar mig inte i detta ämne, därför har jag inget vettigt att komma med och sen har jag inte så gott ställt, därför har jag "crappy cars" där har ni min förklaring inom kategorin du nyss förklarade big_smile haha

varför enns skriva nått för huvudtaget isf
Senast redigerat av xorox_88 (10 september 2008)

5 089 Inlägg
10 september 2008
eftersom universum aldrig verkar ta slut ngåonstanns.. då kan ju aldrig jorden gå "under" något.. så då kan inet jorden gå under.. ren logik smile

\Lindgren

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2008
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:
Decibel skrev:

och det kommer från rätt käft tim tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:

har iaf skrive nå vettigt å tråden

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

i exakt alla trådar du har skrivit i?? näe, det tror jag inte på..

Körv
3 535 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:

Ingen är perfekt tongue

Har ni tänkt på att vi lever ännu? Eller?

Truckdriving Man

2 911 Inlägg
11 september 2008
decib3L skrev:

Har du tänkt på att processen som teoretiskt kan orsaka MBH´s (som kan utplåna jorden) inte kommer köras förrän i oktober ? tongue

Det dom gjorde idag var i stort sett att tända en ficklampa i ena änden och upptäckte att det lös i den andra wink
Senast redigerat av Decibel (11 september 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
decib3L skrev:
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

Ingen är perfekt tongue

hehe jaa tydligen du tongue

Körv
3 535 Inlägg
11 september 2008
Decibel skrev:
decib3L skrev:

Har du tänkt på att processen som teoretiskt kan orsaka MBH´s (som kan utplåna jorden) inte kommer köras förrän i oktober ? tongue

Det dom gjorde idag var i stort sett att tända en ficklampa i ena änden och upptäckte att det lös i den andra wink

No shit? Har läst allt som sagts i denna tråden. Men kom att tänka på att expressen så vackert gått och sagt till typ hela världen att imorgon (igår) kommer jorden gå under.

Truckdriving Man

Ugglan-racing
362 Inlägg
11 september 2008
va fan skit ifall det händer nått vi kan ju dö av vad som helst.. lev livet hela tiden så behöver man inte bekymra sig:D

alla forskare kan ta sig i skitan! take a spoon and eat my shit!!!

How does dust taste sucker??

ElectroRaggare
885 Inlägg
11 september 2008
blacklin3 skrev:
va fan skit ifall det händer nått vi kan ju dö av vad som helst.. lev livet hela tiden så behöver man inte bekymra sig:D

alla forskare kan ta sig i skitan! take a spoon and eat my shit!!!

Mr. Decibel, du har just blivit befodrad..

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Sök