försäkringsbolag-motivera för dem=de svarar inte, argumentera m dem=på sin höjd ett fördröjt gensvar, diskutera m dem= ett ställningstagande kan man få ur dem, dokumentera en dialog i kronologisk ordning m sakens natur i fokus= de har ingen specifik på ärendet,de hänvisar dig i cirkel, Bevisa för dem,åt dem= de tappar bort akten, m alla bevis i.- dra de till rätten,dvs ansök om åtal m konsumentlagen vid din sida- processa ,påtryck, = de låter sig jämkas t en viss ersättnin, om du släpper alla deras felsteg o tar vad du får, annars så fortsätter de i år, de haR JU BETALT för att gå t jobbet, o då blir de inte arbetslösa , ialafall. O m rätt sak i rätt ärende m rätt man som för din talan- kan ,i rätt tid , du lyckas att förnedra dem,få de att betala o ha bekostat nåt mkt dyrare än att ha gett m sig...lycka till åt kompisen...annars , rudskogen bra?