Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
finns inga kopior. bara nya på volvo eller kolla runt på anonnser och hoppas på att något kommer upp.
okej... finns d någon som har ett humm om vad dom kostar nya då?
Runt 13000 har jag för mig att det va en som skrev i en tråd på TPC forumet.
samma fråga kom upp igår och då var svaret 4000kr på volvo (sök funktionen kanske inte funkade idag för tråd skaparen:P) åk och hör, det skadar aldrig ;P då får du reda på riktiga priset också;)
okej... finns d någon som har ett humm om vad dom kostar nya då?
samma fråga kom upp igår och då var svaret 4000kr på volvo (sök funktionen kanske inte funkade idag för tråd skaparen:P) åk och hör, det skadar aldrig ;P då får du reda på riktiga priset också;)
Det beror på vad man ger pris på, Bara höljet kan jag tänka mig ca 4000 kr men man behöver
Hölje, förstärkning, bakstycke, h+v dimljus, grill och fästena på sidorna.
Det beror på vad man ger pris på, Bara höljet kan jag tänka mig ca 4000 kr men man behöver
Hölje, förstärkning, bakstycke, h+v dimljus, grill och fästena på sidorna.
precis för det är ju mer än bara höljet man behöver för att få dit den.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Fick pröjsa 3500 för min R-front till 850 det var bara plasthöljet skulle jag ha fästen och allt det andra man behövde skulle det gå på 6500 totalt Försök få tag på en som inte är för skadad det går och plasta!!! Mvh Markus
Fick pröjsa 3500 för min R-front till 850 det var bara plasthöljet skulle jag ha fästen och allt det andra man behövde skulle det gå på 6500 totalt Försök få tag på en som inte är för skadad det går och plasta!!! Mvh Markus
Du kan ju inte jämföra priset på två helt olika modeller.