3285
Sök

Photoshop battle, vänligen rösta.

155 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Hej,
Under natten som har gått så har en s.k photoshop battle tagit plats, och vi skulle hemsk gärna vilja att garaget.org röstade på vem som dom tycker blev bäst.

Ni får gärna lägga en kommentar som förklarar varför ni just valde den ni valde.

Orginal
https://www1.garaget.org/gallery/archive/21924/459794_bbcd4i.jpg

Bidrag 1
http://img235.imageshack.us/img235/6697/daihatsucopenr12mh3.jpg

Bidrag 2
https://www1.garaget.org/gallery/archive/21924/459791_rixvam.jpg

* Klåpare
1 718 Inlägg
14 september 2008
Den andra. För att den är snyggare.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

2 079 Inlägg
14 september 2008
bidrag 2, den ser bättre ut helt enkelt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

terazzi
14 september 2008
Bidrag 2

Sir Real
390 Inlägg
14 september 2008
bidrag nr 2 bättre gjort och mer detaljer

109 Inlägg
14 september 2008
#2 mera gjort och snyggt därtill

::Mina Bilder ::
Sebastian Furstenborg

131 Inlägg
14 september 2008
Bidrag 2

543 Inlägg
14 september 2008
Bidrag nr 2

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

4 299 Inlägg
14 september 2008
Bild 2, ser mer välgjord ut med mera detaljer. Ser inte ut som ett rymdskepp från framtiden heller som den första gör...

194 Inlägg
14 september 2008
ska jag byta färg på skiten eller? tongue kan gö det på 30 sec om det behövs.. ne men tänkte köra ett japanar stuk på kärran då ja.. japanre brukar köra med skrikfärger på sina bilar. Kontraster och färger kanske ser mongo ut på andras skärmar också då mina 2 misslyckade sin senaste kalibrering konstigt nog.. men jaja första gången på nått år sedan jag photoshoppat själv, men säg gärna vad det är som är skit bilen jag gjorde! förutom färgval då tongue

bara för att hitta ett fel på nummer 2:
extraljuset till höger är otonat medans det till vänster är det tongue
Senast redigerat av Sweeman (14 september 2008)

155 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Sweeman skrev:
ska jag byta färg på skiten eller? tongue kan gö det på 30 sec om det behövs.. ne men tänkte köra ett japanar stuk på kärran då ja.. japanre brukar köra med skrikfärger på sina bilar. Kontraster och färger kanske ser mongo ut på andras skärmar också då mina 2 misslyckade sin senaste kalibrering konstigt nog.. men jaja första gången på nått år sedan jag photoshoppat själv, men säg gärna vad det är som är skit bilen jag gjorde! förutom färgval då tongue

Nej det är inte tonat, det är ett rör som går bakom det vänstra.

2 079 Inlägg
14 september 2008
Sweeman skrev:

har du gjort något annat än att färga om den och förlänga grillen?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

257 Inlägg
14 september 2008
bidrag 2

150 Inlägg
14 september 2008
andra bidraget .

194 Inlägg
14 september 2008
Mackanol skrev:
Sweeman skrev:

har du gjort något annat än att färga om den och förlänga grillen?

förstorat fälgar, bytt fälgar, tonat lyktor, "angel eyes", lagt igen dörrar och antenn, tonat rutan, fjuttig pinnstripe, effekt på lyktorna och tagit bort skylten.

höll på att sänka den också men det strulade då jag använder mig av lagermasker och orkade inte återgärda det pga att de va sent och jag är förkyld...

31 Inlägg
14 september 2008
Den första var inte så bra gjord i färgen men den andra bidraget var inte vackert gjord vid vingen heller så jag säger nog bidrag nummer ett

4 571 Inlägg
14 september 2008
2'an såg mer seriös ut imo.

Den första ser ut som en liten justering av originalet bara.

Mongo
439 Inlägg
14 september 2008
2

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 september 2008
Bidrag 2 utan att tveka!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 september 2008
bidrag 2

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Sök