3161
Sök

Akta er för solna bilteknik

6 632 Inlägg
27 november 2009
Farsan lämna in sin Volvo V70 T5 -00 idag, var tvungen att kolla på bilen vad som hade gjorts

Tycker banne mig att ventilerna tickar efter kamremsbytet

De/Dem

3 182 Inlägg
27 november 2009
vet flera som har haft STORA problem med dom. inga alls att rekommendera, vissa har fått grejer stulna från bilen vissa andra har haft mer fel på bilen när dom fick tillbaka den. skit ställe håll er borta från dom tycker jag.

1 335 Inlägg
27 november 2009
På verkstaden jag jobbar har vi ett tak på felsöknings kostnad på 3000kr även om det tar flera dagar att konstatera felet. Enkel koll av felkoder med datorn och inget mer tar vi 300kr för.
Sj klart kostar en felsökning även om inget fel hittas! Betala! Det kostar att ha bil, och ännu mer om man inte kan skruva själv!

933 Inlägg
27 november 2009
Det är tråkigt det som har hänt. Men om det blev fel första  gången varför åker du dit igen sen då?

5 198 Inlägg
27 november 2009
Skulle va kul att läsa vad verkstaden har att säga till sitt försvar.

GREASEMONKEY
822 Inlägg
27 november 2009
martincool skrev:
Det är tråkigt det som har hänt. Men om det blev fel första  gången varför åker du dit igen sen då?

Kanske för att han ville reklamera jobbet ..

Mvh S.Österdahl

Forummoderator
10 576 Inlägg
27 november 2009
Jag förstår en stor frustration men garaget har en policy där denna typen av trådar inte tillåts eftersom firman i fråga inte kan försvara sig på ett vettigt sätt.  Visst de kan posta inlägg men vem läser "alla 35 sidor" och förstår hela gången.  så tråd låst.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök