Joo skrev:
Sänkning, 17-19" fälgar, vita blinkers, svagt tonade rutor runt om, (Fast lite tveksam om tonade rutor passar så bra på en silvrig bil)
Där har du en klockren 9000, mer ska och behövs fan inte göras! dom blir sjukt heta då
9000 är ingen bil man ska dra dit några eftermarknadskjolar och skit!
Åh vill ha din ratt!
Tack för era åsiker.
Håller med när ni säger att hon är ganska så fin idag, är även ditaljer jag är ute efter. Att byta panel är snäppet overkill för mig, och trä är absolut inte min smak. Nej, panelen får förblid den samma, men tack för din åsik.
Att byta fäljar vill jag gärna, men min tunna gymnasie budget är inget jag vill skryta med, fälgar bli alltså väldigt dyrt för mig.
Ska prova lacka om lister + handtag i datorn för att se om det faller mig i smaken, alt om någon har lust att länka till en silvrig 9000 med silvriga handtag + lister.
Sänka vill jag också göra, om det inte vore så att jag bor på landet, många vägar här är grus och min framspoil har redan fått tugga grus.
Byta däck vore dock intressant, de som är på nu känns la sådär. Men kan inte ha för tunna heller.
Toning vet jag inte riktigt hur detta skulle passa, men mina erfarenheter om bilstyling är fortfarande väldigt få och vet därför inte riktigt vad som kan kombineras bra.
Men vill inte heller ha så väldigt aggresiv look, men en tunn toning ska jag tänka på
Joo: Jo, gillar ratten jag med
Ska försöka få lite insperation från olika gallerier är på Garaget.
Tack för allas åsikter!