Jag funderar på om det finns ett intresse av att göra som linköpings borna har gjort att hyra en stor lokal för cirka 10 bilar så delar alla på garage avgiften.
Hur många är intresserade av en sån grej i eller nära Varberg?
Skriv upp er på listan om ni är intresserade:
bearrr 200-Lillis-sx 740Fors Rand
Får vi hyffsat många som är intresserade så hyr vi en stor lokal där alla som är med på listan delar på månads/års avgiften
Tjenare Bearrr , Emil "Knobi" Wallgren. LKPG killarna här.
Detta börjar bli kul att det är fler som hakar på idén. Kanske skulle starta något med samma elr liknande. Lite sammarbete. Dotters föreningar typ "Coolt namn" LKPG / Vberg tror du om det ?
Kan tänka mig att sponsor biten kan bli lättare om vi är mer rikstäckande. Bara en tanke fundera och återkom i ett PM till mig.
Jag funderar på om det finns ett intresse av att göra som linköpings borna har gjort att hyra en stor lokal för cirka 10 bilar så delar alla på garage avgiften.
Hur många är intresserade av en sån grej i eller nära Varberg?
Hehe kul grej vi e några som söker ett större garage i Gbg också Gjort det i några månader faktiskt. Kanske kan vara en prick till på kartan ??? Dock har vi ingen lista eller så. Jag tänkte lite tvärtom hitta lämplig lokal först sedan folket Men men ville bara säga detta
bearrr du kan skriva upp mig som intresserad! Kolla me gör de självhallen har hört att dem skall lägga ner de.så kanske vi får plats me mer än bara 10.
Själv har jag ej varit där och kollat, så vet ej hur det ser ut, men verkar det vara så som folk pratar om kan man la ge någon tusenlapp eller 2, eller går sånt stort vanligtvis på mer?