Ja som topic säger, hade inbrott i min bil inatt.
Försökt ta sig in genom passagerar sidan, men inte fått upp låset. (Knappt det går att öppna med nyckel)
Dom har sedan försökt på förarsidans dörr och totalt misslyckats med låset det är helt kvaddat. I ren frustration har dom slitit upp handtaget, och lyckats fått upp låset.
Det roliga med det hela är att i förra veckan tog jag in min baslåda i lägenheten, enbart kablar kvar. Och en oljig t-shirt. Men hatthyllan med magnat högtalarna satt kvar i bilen, vilket också blev bytet. Ingen större förlust men ändå, inbrott som inbrott.
Ingen stereo hade heller jag vilket måste känts snopet för dom, istället för stereo så låg där ett brev från inkasso som dom gärna hade fått tagit med sig.
Det är nu andra inbrottet på samma område och samma parkering med 5-6 veckors mellanrum.
Jag vet att jag inte kommer få tillbaka den där skiten, men jag tänker då fan hitta dom skyldiga. Jag var inbrott nummer 4 i ordningen.
Min granne var nummer 3. Min chef som bor på ett av moras största område var nummer 1/2 då det var en till bil där som fått inbrott. och mellan inbrott 1/2 och 3 så skilde de 2 nätter. Undrar om tjuvarna kommer tillbaka. Sitta ute med kaffetermos och hagelbössa?