3165
Sök

Red Bull vs. Monster ?

Random Hero
4 047 Inlägg
24 september 2008
monster e godare än dom flesta, men den godaste är pitbull lr izo plus, lr cult cola tongue

Dog food lid. Backwards

Avstängd
367 Inlägg
24 september 2008
pattilatti2 skrev:
24 sty för 600kr..lät lagom dyrt tongue 25 spänn sty..hmm monster dvs tongue äre värt??

ja du märker nog effekt på MONSTER . vilket ingen gör på RED BULL som jag vet

polarn som ofta dricker red bull sluta me RD efter han testa monster. de va han som fick mig smaka på en när vi handla delar till hans hoj . jo men vist . har ja drucki RED BULL och annat hum bung. Monster gav effekt ., enda drickat som är SANT tycker ja

DYRT? Så mkt man kan göra om man dricker två såna . så är det gratis. man blir fan taggad om man tar två såna. man kan göra saker då man aldrig annars gör helt klart. ja märkte lätt ok effekt av en redan
Senast redigerat av beyond (24 september 2008)

MVH Beyond

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
24 september 2008
dock har Monster ändrat receptet. i början blev man en kul typ om man svepte hela på en gång. dom rekomenderar att dricka 1/4 lr 1/3 i stöten, annars blir man bra nog taggad. Gillar monster so fan jag. finns på ica, preem och en bilverkstad hemma i söderhamn.

Ont om hästkrafter är det gott om.

Avstängd
367 Inlägg
24 september 2008
Sqweebz skrev:
dock har Monster ändrat receptet. i början blev man en kul typ om man svepte hela på en gång. dom rekomenderar att dricka 1/4 lr 1/3 i stöten, annars blir man bra nog taggad. Gillar monster so fan jag. finns på ica, preem och en bilverkstad hemma i söderhamn.

Monster pundare? lol

MVH Beyond

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
24 september 2008
eriksson87 skrev:
Någon som testat SPIKE btw, innehåller 300mg koffein i en burk (250ml). RedBull innehåller 80mg! smile borde vara drag i den?

Det är löjligt, No Name ska det vara. smile

372mg koffein per 100ml i dom. tongue Man hallucinerar efter två st.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
24 september 2008
chrizz skrev:
Nån som vet var man hittar "Monster" i Eskilstuna? Blev sugen smile

www.ridestore.se  smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
24 september 2008
Sqweebz skrev:

monster e goda, dock får man varken kick av dom eller nån annan energi dryck jag testat, har hunnit testa en del enligt min mening iaf  tongue   

en av dom red bull pundande helgerna tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/69264/469464_5i2cv1.jpg
Aaaaaaaahh big_smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
24 september 2008
FL3JM skrev:
Frank's suger, det är mindre koffein i den än i en red bull, trots att den är större. Smaken är en vanesak.

Jag var nästan beroende av Red Bull förrut, tyckte det var det godaste som fanns att dricka typ. Sen när vi skulle LAN'a hos mig så kirrade vi en platta Powerking på Willys, en platta kostade 112kr så det kändes som ett givet köp då den hade lika mycket koffein som Red Bull. När jag sen skulle dricka en red bull ett par dagar efteråt så smakade den apa. Var inte alls lika gott som innan jag drack Powerkingen. Det är jävligt skumt det där, men jag är glad, sparar en jävla massa pengar på det. smile

Japp Power King is the shit ratar redbull totalt. Va en redbull freak förr å drack en massa grogg på det.

Men nu smakar det bara skit liksom Power King e mkt godare å priset e ju bara en bonus

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Bilplåtslagare
324 Inlägg
24 september 2008
FL3JM skrev:
Frank's suger, det är mindre koffein i den än i en red bull, trots att den är större. Smaken är en vanesak.

Jag var nästan beroende av Red Bull förrut, tyckte det var det godaste som fanns att dricka typ. Sen när vi skulle LAN'a hos mig så kirrade vi en platta Powerking på Willys, en platta kostade 112kr så det kändes som ett givet köp då den hade lika mycket koffein som Red Bull. När jag sen skulle dricka en red bull ett par dagar efteråt så smakade den apa. Var inte alls lika gott som innan jag drack Powerkingen. Det är jävligt skumt det där, men jag är glad, sparar en jävla massa pengar på det. smile

Dricker inte energidrycki några ofantliga mängder, men hittills är RedBull bäst. Powerking är den som är mest lik RedBull i smaken, dvs väldigt god den också. X-Ray och Frank´s suger som fan, man blir helt torr i munnen efteråt.

Fisketokig
2 997 Inlägg
24 september 2008
Får väl testa en någon gång. Är dock väldigt tveksam till det hela. Inte för att man testat så många energidrycker men Red Bull och Burn har jag båda blivit tröttare av hmm

Tacka vet jag riktigt svart kaffe. Då blir man pigg.

...eller den där vanilj-måltidsersättnings-moussen/drycken som jag fick av syster, provade en dubbel (3dl) innan jag skulle sova bara för att smaka. Riktigt dumt, den natten låg man vaken till framåt 4 på natten med hjärtklappning och stirrade i taket.

Edit: Alpnaering Nahrovit Vanilj heter den.
Senast redigerat av Martin 9-3 (24 september 2008)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

195 Inlägg
24 september 2008
Red Bull smakar helt ok, Monster har jag aldrig smakat.

Mad Croc är kung! tongue

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

281 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
Så här ser flaskan ut.
Minns inte vem som skrev att NOS var gott.
Dom tre första klunkarna var ok, annars var det bara pina att få i sig den tycker jag.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/65219/469538_s7hbzq.jpg
MONSTER smile

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

1 814 Inlägg
24 september 2008
Dricker lite nergi.dryck men här e listan tongue
Red Bull- för dyrt, inte gott
powerking-ok
powerking White cola-bättre
West energy- i sama nivå som Power kinh WC (största flaskan 1liter)
Burn-god men lite för söt
Franks-god men  för söt

Dricker hellre saft aka Fun light tongue

\m/(><)\m/
742 Inlägg
24 september 2008
chrizz skrev:
Nån som vet var man hittar "Monster" i Eskilstuna? Blev sugen smile

har för mig att bil & fritid hade det..

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

3 650 Inlägg
24 september 2008
red bull smakar ju tjurpiss

88 Inlägg
24 september 2008
TBOC_Razor skrev:
eriksson87 skrev:
TBOC_Razor skrev:
Bara för att kolla, hur många här har egentligen sörplat i sig en Frank's ??

Halvliters energidryck i silvrig burk, ser nästan ut som en bir tongue

Tror jag sett sånna på City Gross. Ganska billiga med va? smile

Såg dom först på en liten sket-kiosk inne i stan men sen hittade käringen dom på Netto för 9,90kr/st.

En tia för en halvliter energidryck är inte illa.

Och det är ju Kopparbergs som gör dom också så det är ju inget skit heller.

Dom rediga gör o neal fast dom kostar 35 stk finns bara i vissa crossbutiker de e blåa monster o orange o vissa gröna

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
24 september 2008
beyond skrev:
pattilatti2 skrev:
24 sty för 600kr..lät lagom dyrt tongue 25 spänn sty..hmm monster dvs tongue äre värt??

ja du märker nog effekt på MONSTER . vilket ingen gör på RED BULL som jag vet

polarn som ofta dricker red bull sluta me RD efter han testa monster. de va han som fick mig smaka på en när vi handla delar till hans hoj . jo men vist . har ja drucki RED BULL och annat hum bung. Monster gav effekt ., enda drickat som är SANT tycker ja

DYRT? Så mkt man kan göra om man dricker två såna . så är det gratis. man blir fan taggad om man tar två såna. man kan göra saker då man aldrig annars gör helt klart. ja märkte lätt ok effekt av en redan

hehe då blir de o beställa det:)

684 Inlägg
24 september 2008
Någon som prövat ÖB:es X ray tongue?? helt okey med.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
24 september 2008
Ser att många skriver att det inte ger några som helst resultat av att dricka vissa sorter. Alla vi är ju ock olika. Redbull ger inget på mig heller, Monster blir jag pigg som fan av. Lika så Lidls energy drink, men den ska man helst inte dricka 5 av inom 20 minuter. Då blir man också en rolig typ. Cola funkade förr, men har avtagit. iofs så dricker jag det varje dag ock. Kaffe = blä enligt min mening så det funar ju inte alls. Nä, tacka vettja Dansband på högsta volym. Bara att sjunga med och poppa som fan, DÅ blir man pigg! big_smile

Ont om hästkrafter är det gott om.

113 Inlägg
24 september 2008
MONSTER ENERGY TAR REDBULL BAKIFRÅN!
Då menare jag den gröna Monster har smakat den blåa som är sockerfri eller vad dom sa.
men har inte smakat den röda big_smilebig_smile

Wille

Sök